18-04-2018, 07:13 PM
(17-04-2018, 04:10 PM)mjw napisał(a): @tommek82 czy używasz najnowszej wersji aplikacji Netflix? Jeśli tak próbowałeś boxa przywrócić do ustawień fabrycznych? Miałem tak kiedyś ze starsza wersją aplikacji Netflix, że wieszało się przy 24-25 procentach, pomogła aktualizacja Netflixa.
używam najnowszej wersji Netflix zainstalowanej z Google Play Store, próbowałem odinstalować i ponownie zainstalować apkę. Wogóle dziwnie się zachowuje Netflix na Mecool, oprócz przypadłości opisanych przeze mnie wyżej jeszcze występuje jedna to jest jeśli załaduje się materiał poprawnie to chodzi ładnie w FHD po czym przestawia się na jakiś czas w dużo gorszą jakość (480p ?) i znowu wraca do FHD. Może to wszystko wina wgranego ROMu od Magendanz tj. Nexus TV
@mjw - czy u Ciebie Netflix chodzi na oryginalnym ROMie od Mecool?