Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
avatar
Panowie jaką aplikacja na telefon obsługuje archiwum iptv?
avatar
@"enefem" - jako notoco, a sprawdzę wieczorem - wczoraj pogoda nie pozwalała na kodi
avatar
Smile Smile Smile
avatar
Nie wiecie czy jest jakaś możliwość rejestracji na PlusX? Mam konto w teleele ale wkurzają mnie już te ich formy płatności...
avatar
OK @Tomek kolorki poprawione ^^ Puszczę up'a tak około 20 myślę jak się wyrobię ze wszystkim Smile
avatar
aha i wracając do Twojego PR to jak Cię podpisać w changelogu? Tomek czy @notoco ? Big Grin
avatar
hej @Tomek daj znać jakie masz ustawienia layoutu i kolorów z ustawień interfejsu. Chociaż wiem, gdzie leży błąd to muszę go sprawdzić dokładnie u siebie Tongue
avatar
@kriss777 Ostatnio przy takiej okazji pousuwał założone przez VPN konta zaraz następnego dnia...
avatar
przez vpn / USA rejestracja otwarta nonstop od wczoraj :-)
avatar
@gzenio22 No bo z tym tele to masakra gość otwiera rejestrację na 30-40 minut i weź traf...
avatar
@gzenio22 spróbuj napisać na email do ruska podobno czasem zdarzy się, że założy konto
avatar
Kurde poluje na tą rejke w tele i sie wstrzelic nie moge Sad
avatar
@Tomek już zmergowałem, dzięki! Smile
avatar
@"enefem" puściłem ci małą acz istotną poprawkę dla widoku "ściany"
avatar
Otwarta rejestracja tele
avatar
puściłem aktualizację i wyszło jeszcze kilka błędów ^^ oczywiście musiałem je zauważyć już po fakcie, ale postaram się do dzisiaj do wieczora poprawić ewentualnie jutro rano Tongue
avatar
jeszcze kilka mniejszych bugów doszło, ale już nie dałem rady wszystkiego wyłapać i poprawić, dzisiaj do wieczora może uda się je skorygować i wypchnąć aktualizację tak kolo 19:00
avatar
dzisiaj dodałem gradient i nowy colorpicker, już nie wymaga skin helper service colorpicker, więc będzie można zmieniać kolorki już na Kodi 20 ^^
avatar
@Tomek Ok, super! Smile