Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki.
Tivimate premium (jak nagrywać) - Wersja do druku

+- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl)
+-- Dział: Android/AndroidTV (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Dział: Pomoc & Poradniki (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Wątek: Tivimate premium (jak nagrywać) (/showthread.php?tid=3419)

Strony: 1 2 3 4

Tivimate premium (jak nagrywać) - MrBlu - 24-02-2021

Cześć wam. Jestem nowy w iptv ale robię już małe postępy Wink Mam tivimate premium. Podpowiecie czy mogę w tej aplikacji zaplanonywać programy do nagrywania? Czy mogę ustawić pen drive jako dysk do zapisywania? Na chwilę obecną jak próbuję to mogę zapisywać tylko na małej pamięci mojego mi box'a i to też raz nagrywa 10 s raz minutę.
Macie jakieś lepsze doświadczenia z tą aplikacją niż ja ? Wink

RE: Tivimate premium (jak nagrywać) - mjw - 24-02-2021

Ja nagrywam na serwer w domu ale jak skonfigurujesz ten pendrive jako pamięć wewnętrzną to będziesz mógł na nim nagrywać.

RE: Tivimate premium (jak nagrywać) - MrBlu - 24-02-2021

(24-02-2021, 11:01 AM)mjw napisał(a): Ja nagrywam na serwer w domu ale jak skonfigurujesz ten pendrive jako pamięć wewnętrzną to będziesz mógł na nim nagrywać.
Podpowiesz jak to zrobić ? Smile

RE: Tivimate premium (jak nagrywać) - mjw - 24-02-2021

Nie mam teraz pod ręką mi boxa bo nie ma mnie w domu ale jak dobrze pamiętam to wchodzisz w ustawienia urządzenia, pamięć i tam wybierasz pendrive i dajesz formatuj jako pamięć wewnętrzna czy coś takiego. Tongue

RE: Tivimate premium (jak nagrywać) - MrBlu - 24-02-2021

(24-02-2021, 11:57 AM)mjw napisał(a): Nie mam teraz pod ręką mi boxa bo nie ma mnie w domu ale jak dobrze pamiętam to wchodzisz w ustawienia urządzenia, pamięć i tam wybierasz pendrive i dajesz formatuj jako pamięć wewnętrzna czy coś takiego. Tongue