(25-01-2022, 08:01 AM)elroy521 napisał(a): WitamU mnie tez wystepuja podobne problemy tj. na filmach z dolby 5.1 po wlaczeniu po 2 minutach przestaje odtwarzac dzwiek i jak tak sie stanie wyskakuje komunikat o jakims bledzie i od tej pory nie idzie juz odtworzyc zadnego filmu ze sciezka audio 5.1 nawet zmieniajac na sciezke bez 5.1 , jedyne rozwiazanie to wylogowanie z netflixa (reset ustawien?) ponowne zalogowanie sie i dopiero wtedy dziala dopoki nie ustawisz sciezki dzwieku na 5.1 spowrotem.
Mam problem przy oglądaniu netflixa na tym boxie na niektórych filmach/serialach obraz jest jakby zbyt jaskrawy albo pojawia się takie filmowe ziarno czy ktoś spotkał się z tym problem? Posiadam też mi box s i na im wszystko gra więc myślę że wina leży raczej po stronie boxa
Nie odinstalujesz tez netflixa i nie zainstalujesz na nowo , ogolem ten odtwarzacz canal+ to wg. mnie jakas lipa jest i jest znacznie wolniejszy niz xiaomi mi box s 4k i ma pilota dosyc topornego w porownaniu do tego z xiaomi takie moje zdanie nt.
edit:
To tylko tyle dobre ze posiada port LAN i fajnie wyglada
Pozdrawiam