Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
19-10-2021, 10:31 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2021, 10:50 AM przez Shyr.)
Problem zaczyna się wcześniej, bo komunikat "Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pliku dziennika zdarzeń.." pojawia się po wybraniu tytułu materiału, a nie na etapie źródeł. Te sytuacje przedstawiłem w logach. Przy problemach ze źródłami, zwykle występuję inny komunikat.
Testując, wszystkie szukane materiały sprawdzałem przez przeglądarkę i są dostępne w serwisach z działającymi źródłami.
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
19-10-2021, 08:05 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2021, 08:11 PM przez Shyr.)
Sam się dziwie co tu się wyprawia. Kodi pobrane marketu, więc co tu się mogło po drodze wykrzaczyć (?). Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów - mam obok malinę z LibreELEC z której korzystam na co dzień.
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
Urządzenie: CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001)
Lokalizacja: Nieznane
Płeć: Mężczyzna
23-10-2021, 10:22 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2021, 10:26 PM przez Shyr.)
Spokojnie, testowałem przed błędem. Równolegle sprawdzałem przez przeglądarkę czy szukane materiały mają działające źródła.