Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Poradnik] Jak oglądać Filmy/Seriale w Kodi bez instalowania wtyczek?
#1
Witajcie

WSTĘP (meritum poradnika znajduje się poniżej)

Pokażę Wam dzisiaj w jaki sposób możecie oglądać Filmy i Seriale w Kodi bez konieczności instalowania zewnętrznych dodatków (typu Exodus Redux)
Nie mam doświadczenia w pisaniu poradników, ale myślę, że powinno być dość zrozumiale Smile

Posłuży nam do tego Open Directory (OD), nie będę pisał co to jest, raczej skupię się jak znaleźć linki do filmów i seriali.
Ogólnie na ten sposób natknąłem się nie mogąc znaleźć źródeł do serialu. W tych starczych pozycjach ciężko ostatnio o sprawne linki, nawet posiadając konta premium w serwisach typu Real-Debrid czy Premiumize, torrenty też lipa.

Plusami tego rozwiązania jest spora ilość linków nawet do starych seriali, ale problem w tym, że często są problemy z bufferingiem, nawet gdy posiadamy dobry internet. Kolejny minus to wygoda, bo znacznie wygodniej korzysta się z jakiejkolwiek wtyczki oraz Trakt.tv

No dobra, to by było na tyle wstępu. Przechodzimy do meritum


PORADNIK:

Aby znaleźć interesujący nas film/serial (tu raczej mówimy o serialach, bo filmy są dostępne we wtyczkach, lub na torrentach) wchodzimy na wyszukiwarkę Open Directory (tu wystarczy nazwa serialu):
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

lub szukamy w wyszukiwarkach typu:
- Google
- Duckduckgo
Dlaczego dwie? A no dlatego, że wyniki są różne i warto przeczesać przynajmniej dwie wyszukiwarki
Wpisujemy formułkę i nazwę serialu (dla przykładu Animal Kingdom)
"Index of /" Animal Kingdom


Po znalezieniu mamy 3 sposoby aby odpalić to w Kodi

I. Dodajemy "playlistę" do Kodi
1. Przechodzimy w Kodi do zakładki Filmy > Pliki > Dodaj źródło wideo.. (jak wejdziemy w zakładkę filmy to pewnie trzeba będzie się cofnąć z pomocą "..." aby znaleźć folder Pliki)