Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NETFLIX KODI
(01-11-2020, 12:04 PM)Łonogrzmot napisał(a): @rnb.soul  W Kodi, przedmiotowa wtyczka Netflix wersja 0.16.2 z repozytorium CastagnaIT, nie działa na żadnym posiadanym odbiorniku TV / nie Sony / z systemem Android TV 9...za kazdym razem wyrzuca błąd: Netflix zwrócił poniższy błąd Request failed validation during key exchange

Natomiast wyżej wskazana wtyczka, bez najmniejszego problemu działa na urządzeniach, z "klasycznym" systemem Android 9, z ustawieniami:

[Obrazek: c43a7df91191ac63.jpg]

Działa bez uwag, pomimo komunikatu jak widać poniżej:

[Obrazek: 61fb359ecbb72848.jpg]


Błąd wtyczki, czy jednak celowa "blokada" Kodi ze strony Netflixa, w odbiornikach TV, które nie mają oficjalnej rekomendacji  Netflixa, a są to raptem tylko trzy firmy, i tylko kilkanaście modeli [Obrazek: n010.gif]


zuku1786 napisał(a):A jaki masz problem z DV na Netflixie?

No właśnie, @rnb.soul przecież w oryginalnej aplikacji Netflixa, obraz w Dolby Vision jest rewelacyjny!

Niestety nic to nie pomogło dalej nie działa Sad. Macie może jakies inne pomysły jeszcze? Czy ja coś wykasowałem przez to ze zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych?
Odpowiedz
REKLAMA:



(01-11-2020, 12:38 PM)rnb.soul napisał(a): Niestety nic to nie pomogło dalej nie działa Sad

A niby co Ci miało "pomóc", przecież wyraźnie napisałem, iż ta konkretna wtyczka nie działa z systemem Android TV, tylko z "klasycznym" Androidem [Obrazek: g075.gif]

Po drugie, może masz coś "skopane" w ustawieniach TV, skoro masz "brzydki" obraz w oryginalnej aplikacji Netflixa materiałów z Dolby Vision, gdzie z definicji jakość przekazu barw jest super!
Odpowiedz
(01-11-2020, 12:49 PM)Łonogrzmot napisał(a):
(01-11-2020, 12:38 PM)rnb.soul napisał(a): Niestety nic to nie pomogło dalej nie działa Sad

A niby co Ci miało "pomóc", przecież wyraźnie napisałem, iż ta konkretna wtyczka nie działa z systemem Android TV, tylko z "klasycznym" Androidem [Obrazek: g075.gif]

Po drugie, może masz coś "skopane" w ustawieniach TV, skoro masz "brzydki" obraz w oryginalnej aplikacji Netflixa materiałów z Dolby Vision, gdzie z definicji jakość przekazu barw jest super!

Czyli trzeba poczekać aż naprawią wtyczke, ale jakim cudem jeszcze przed wyczyszczeniem tv działało, chyba ze to sie zbiegło poprostu i wyłaczyli to w tym samym czasie.
Odpowiedz
(01-11-2020, 12:56 PM)rnb.soul napisał(a): Czyli trzeba poczekać aż naprawią wtyczke, ale jakim cudem 

Nie wiem, i mnie to zupełnie nie interesuje, zawsze możesz na GitHubie napisać do autorów wtyczki...skup się lepiej jak "naprawić" w ustawieniach TV obraz w Dolby Vision, to "nienormalne" aby na tak wypasionym telewizorze, było coś nie tak z przekazem barw, w oryginalnej aplikacji Netfixa [Obrazek: a050.gif]
Odpowiedz
Ja używałem tej wtyczki na Xiaomi Mibox i starym tv FHD, gdyż tylko w ten sposób mogłem mieć po optyku dźwięk 5.1 z Netflixa na moich głośnikach Logitech Z960. Działało to bez problemów na Android Tv, tyle, że było to ze 2 miesiące temu. W listopadzie kupiłem Sony XF9005 i zacząłem używać wbudowanej aplikacji, gdyż z niej nie miałem już problemów z dźwiękiem 5.1 przez optyka. Wczoraj jednak specjalnie zainstalowałem tą wtyczkę w Kodi, żeby sprawdzić czy są jakiekolwiek różnice w obrazie jeśli chodzi o Dolby Vision na Netflixie o których pisze rnb.soul, jednak wtyczka nie działa.
Osobiście jednak nie mam żadnych problemów z obrazem z DV we wbudowanej aplikacji. Dodam tylko, ze mam na tv system zaktualizowany o wszystkie najnowsze wersje aktualizacji. Z tego co wiem to problemy z DV były w tym modelu, ale gdzieś około rok temu, a potem Sony wydało poprawki i od tego czasu problem zniknął.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości