Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z m3u
#1
Witam
Posiadam system coreelec. Właśnie wziąłem do testu listę ze strony tellyfrog. Chodzi o to, że jak wkleje link listy do mtvguide to mam obraz który się klatkuje, idzie płynnie ale obraz jest niestabilny. Tak sie dzieje na liście z końcówką m3u8. Z kolei gdy biorę link z końcówką mpeg.ts to uruchamianie kanału trwa długo i rozlacza a obraz jest wyraźny
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
(03-12-2019, 10:03 AM)adrt8v napisał(a):  Chodzi o to

Tylko informacyjnie...pod Kodi 18.1, odtwarzacz Perfect Player, w jego opcjach "Dekoder" ustawiony na HW+, bufor ustawiony na 4, lista z końcówką adresu m3u_plus/m3u8, działa wszystko super, także "wina" absolutnie nie jest po stronie dostawcy listy [Obrazek: k040.gif]
Odpowiedz
#3
No ale przecież ja korzystam z coreelec.

Wiem, że ten Player można zainstalować na androidzie z poziomu Google Play nawet ale u mnie urządzenie rusza na coreelec bo tak chce go używać.
Odpowiedz
#4
(03-12-2019, 11:36 AM)adrt8v napisał(a): No ale przecież ja korzystam z coreelec.

Wiem, wiem, dlatego też napisałem wyraźnie:

Łonogrzmot napisał(a):Tylko informacyjnie

Celem wykluczenia, przypisania błędu dostawcy listy.
 
Spróbuj jeszcze, w zakładkach kanałów z innych krajów, nie tylko "Poland"...
Odpowiedz
#5
Listy z końcówką m3u8 rwą mi obraz w przeciwieństwie do.ts
Odpowiedz
#6
Wstawiam filmik nagrałem w czym tkwi u mnie problem :
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Może z filmem zrozumiecie i znajdziecie mi rozwiązanie.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
są 3 możliwości
- problem z netem
- problem z prockiem
- problem ze źródłem

Jeśli to problem ze sprzętem to tu masz jedno z możliwych rozwiązań:

spróbuj wejść w Ustawienia->System->Coreelec i wyłącz przeplot (deinterlace)
później ustawienia -> System -> Wyświetlacz -> Liczba buforów.... - ustaw na 3
później ustawienia -> Odtwarzacz-> Wideo - Aktywuj skalery HQ ...... ustaw na 100%
Odpowiedz
#8
Ale to wygląda jak typowe problemy z satką - więc to nie problem po stronie użytkownika, lecz po stronie nadawcy Wink Nadawca ma słabą jakość sygnału...
Przy problemie z siecią miałby buforowanie...
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Odpowiedz
#9
Więc może faktycznie źródło. Na pewno nie net.
Odpowiedz
#10
(03-12-2019, 07:26 PM)Tomek napisał(a): Ale to wygląda jak typowe problemy z satką - więc to nie problem po stronie użytkownika, lecz po stronie nadawcy Wink 

Aż sprawdziłem teraz, z tego samego źródła, ten sam kanał Nat Geo Wild, co na filmiku...w 720p działa idealnie...jeszcze trzeba brać poprawkę na fakt, iż jest to odtwarzane za pomocą listy m3u TESTOWEJ  [Obrazek: a050.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości