Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: tv philips
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
TV Phillips,
problem polega na tym że po odinstalowaniu dodatków lub repozytoriów
po ponownym uruchomieniu KODI znów się pojawiają,
to samo po fresh start kodi a nawet po odinstalowaniu samego KODI,
nowa instalacja KODI i już są wszystkie stare ustawienia,
pytanie: dlaczego tak się dzieje? jak wyczyścić KODI ?
REKLAMA:
Liczba postów: 2,508
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
136
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(28-04-2019, 01:23 PM)janskarbowy napisał(a): TV Phillips,
2. Wyczyść pamięć internetową
Naciśnij przycisk "Ustawienia" na pilocie telewizora:
● Wybierz opcję [Wszystkie ustawienia] > [Sieć] >[Sieć przewodowa lub Wi-Fi] > [Wyczyść pamięć internetową] i naciśnij "OK" na pilocie.
● Wybierz [OK] i naciśnij "OK", aby potwierdzić.
● Przełącz telewizor w tryb gotowości. Odłącz wtyczkę zasilania telewizora i poczekaj minutę. Podłącz wtyczkę zasilania i uruchom telewizor.
● Sprawdź, czy wadliwa aplikacja działa poprawnie. Jeśli tak, gotowe!. Jeśli nie, przejdź do Kroku 3 "Zaktualizuj lub ponownie zainstaluj aplikację".
3. Zaktualizuj lub ponownie zainstaluj aplikację
Wykonaj następujące czynności, aby ponownie zainstalować / zaktualizować aplikację:
Odinstaluj aplikację
Naciśnij przycisk "Ustawienia" na pilocie telewizora:
● Wybierz [Wszystkie ustawienia] > [Ustawienia systemu Android] > [Urządzenie] > [Aplikacje] i naciśnij "OK" na pilocie.*
● Z listy aplikacji wybierz aplikację, której dotyczy problem i naciśnij "OK".
● Wybierz [Odinstaluj] i naciśnij "OK" na pilocie.
● Wybierz [OK] i naciśnij "OK", aby potwierdzić.
*W przypadku telewizorów, które nie zostały jeszcze zaktualizowane do Android O, wybierz: [Wszystkie ustawienia] > [Ustawienia systemu Android] > [Pamięć i resetowanie] > [Wewnętrzna pamięć współdzielona] > [Aplikacje]
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: tv philips
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
dzieki za szybką reakcję,
popróbuję, dam znać
Liczba postów: 2,508
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
136
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(28-04-2019, 01:49 PM)janskarbowy napisał(a): popróbuję, dam znać
zm1c4l napisał(a):W androidzie mniej więcej powinno wyglądać tak.
Ustawienia → Aplikacje → Kodi → Domyślna pamięć. Wyczyść dane + Wyczyść pamięć.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: tv philips
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
28-04-2019, 02:22 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2019, 02:30 PM przez janskarbowy.)
coś poszło nie tak,
wyczyszczono pamięć internetu,
zainstalowano ponownie kodi,
nadal stare ustawienia,
pamięć podręczna aplikacji ciągle taka sama,
reset pamięci oczywiście też nic nie daje
instalowałem już na nowo tv,
formatowałem pendrive tv,
usuwałem piki za pomocą TV File Comander,
( tylko nie zrzuciłem telewizora ze schodów),
nic nie pomogło
Liczba postów: 2,508
Liczba wątków: 20
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
136
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Wszystkie wypasione :)
Lokalizacja: Leżę pod palmami :)
Płeć: Mężczyzna
(28-04-2019, 02:22 PM)janskarbowy napisał(a): nic nie pomogło
Powrót do ustawień fabrycznych TV, instalacja aktualizacji oprogramowania telewizora, świeże Kodi ze sklepu Google Play, zero efektu, wręcz "akademicka" złośliwość przedmiotów martwych
● Przełącz telewizor w tryb gotowości. Odłącz wtyczkę zasilania telewizora i poczekaj minutę. Podłącz wtyczkę zasilania i uruchom telewizor.
REKLAMA:
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: tv philips
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Liczba postów: 369
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
23
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: Dell LibreELEC, mibox
Lokalizacja: internet
Płeć: Mężczyzna
04-05-2019, 01:38 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2019, 01:44 PM przez jerzyk17.)
(04-05-2019, 12:38 PM)janskarbowy napisał(a): czy nikt nie pomoże ?
Przywróć do ustawień fabrycznych.
Zrobiłeś to?:
Ustawienia → Aplikacje → Kodi → Domyślna pamięć. Wyczyść dane + Wyczyść pamięć.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: tv philips
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
(04-05-2019, 01:38 PM)jerzyk17 napisał(a): (04-05-2019, 12:38 PM)janskarbowy napisał(a): czy nikt nie pomoże ?
Przywróć do ustawień fabrycznych.
Zrobiłeś to?:
Ustawienia → Aplikacje → Kodi → Domyślna pamięć. Wyczyść dane + Wyczyść pamięć.
oczywiście że robiłem,
ale to nie jest rozwiązanie,
po ponownym uruchomieniu kodi,
a nawet po ponownym zainstalowaniu , pojawiają wszystkie stare ustawienia i wtyczki
Liczba postów: 6,026
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
367
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie: Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Zainstaluj x-plore ze sklepu google i usuń folder Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi
Jeśli nie widzisz folderu .kodi to w ustawieniach x-plore włącz pokazywanie ukrytych folderów.
Druga opcja to wtyczka EZ Maintenance+ i funkcja FreshStart. Wtyczkę znajdziesz w naszym repozytorium -> programy
|