Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór iptv
Dziwna transakcja... i co prawda mam konta na obu,ale ostatnio Tele miało otwartą rejestrację w niedzielę i warto sprawdzać w weekendy.
Odpowiedz
REKLAMA:



(17-12-2023, 11:21 PM)coni napisał(a): Chętnie zamieniłbym sie z kimś, kto posiada konto(a) na teleelevidenie i byłby zainteresowany moją ofertą.

W zamian za jedno konto na teleelevidenie oferuje 2 konta na new.plusx.tv
Nie ma się co zamieniać za konta, warto zerknąć w weekend i założyć sobie własne konto
Odpowiedz
(18-12-2023, 01:43 AM)Piramida napisał(a): Dziwna transakcja... i co prawda mam konta na obu,ale ostatnio Tele miało otwartą rejestrację w niedzielę i warto sprawdzać w weekendy.

Dlaczego dziwana? Mam u nich 3 fack konta wiec dwa sa mi i tak niepotrzebne.
Mimo to dzieki za Feetback. Będę u nich oczywiscie próbował na weekendy.

(18-12-2023, 10:51 AM)RebA napisał(a):
(17-12-2023, 11:21 PM)coni napisał(a): Chętnie zamieniłbym sie z kimś, kto posiada konto(a) na teleelevidenie i byłby zainteresowany moją ofertą.

W zamian za jedno konto na teleelevidenie oferuje 2 konta na new.plusx.tv
Nie ma się co zamieniać za konta, warto zerknąć w weekend i założyć sobie własne konto
Dzięki, będę próbował Wink
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]
Odpowiedz
A u mnie leci IllokTV (kiedyś już miałem) i jak na razie nie przycina.
Dają test,na którym jest połowa kanałów (jakieś 2k) a później można wziąć za 1 dolca/msc. Wink
Na niektórych programach jest archiwum.
Mają ponad 200 fikołków (też w 4K) gdyby ktoś był zainteresowany Wink

P.S.
Na PlusX klatkuje TravelXP 4K,a u nich leci normalnie.

Podziękowali: lolo99
Odpowiedz
(18-12-2023, 03:35 PM)Piramida napisał(a): A u mnie leci IllokTV (kiedyś już miałem) i jak na razie nie przycina.
Dają test,na którym jest połowa kanałów (jakieś 2k) a później można wziąć za 1 dolca/msc. Wink
Na niektórych programach jest archiwum.
Mają ponad 200 fikołków (też w 4K) gdyby ktoś był zaintetesowany Wink

P.S.
Na PlusX klatkuje TravelXP 4K,a u nich leci normalnie.
no nwet spoko cena i ilosc kanalow.
co do "PlusX klatkuje TravelXP 4K,a u nich leci normalnie." to u nmie nie klatkuje takze wiele zalezy od sprzetu i aplikacji
Odpowiedz
Tivimate na Shieldzie Pro.

No i przycięło.
Odpowiedz
REKLAMA:



Czy na IllokTV są wszystkie kanały PL ?
Odpowiedz
Mają tam małe burdello,ale trochę jest.
Odpowiedz
(18-12-2023, 04:40 PM)Piramida napisał(a): Tivimate na Shieldzie Pro.

No i przycięło.
tivimate tv sony xe9005 ,wejdz w ustawienia/odtwarzanie/dekoder video i tu zmien na sprzetowy i sprawdz
Odpowiedz
Mam włączony sprzętowy (na programowym w ogóle się nie odpala ten program).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości