Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TV Box A95X F3 4/64 GB
#1
Witam wszystkich, przybywam do Was z pewnym problemem. Otóż chciałem sobie zbudować IPTV w mojej jaskini i nastąpił pewien ot problem. Drogą kupna zanabyłem jakieś świecące urządzenie zwane A95X F3 wersja 4/64 GB wraz z dodatkowym pilotem ala AirMouse. Wszystko podłączone, ładnie się świeci, etc po czym instaluję kodi, dodaję wtyczkę PVR IPTV Simple Client, wrzucam niezbędne dane (dostawca teleelevidenie) i mam niezłe hieroglify. Na końcu wpisu zapodam Wam link do YT, gdzie owe problemy występują u mnie. Pragnę nadmienić, iż zmieniałem wszystko co mogłem wyczytać na wszelakich forach zarówno polsko, jak i angielskojęzycznych. Zmienianie rozdzielczości na mniejszą, zmniejszanie odświeżania, opcje HDR to SD oraz odwrotnie, w kodi co się dało przestawiałem i nic. Zmiana kabli HDMI, po wifi czy ethernet również nic nie zmieniało. Wygląda to na problemy z firmware (?).
Po czym odpalam laptoka, instaluję kodi, nic nie zmieniam i wszystko chodzi ideolo. Tak samo na Xboxie.
Czy ktoś coś wie? Jeśli nie to smaruję do majfrenda co mi to wysłał z ESP żeby zwróci, aczkolwiek wolałbym to naprawić.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

PS. Wybaczcie za dobór repertuaru.  Big Grin
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Wyglada jak problem z kodekami, masz tam androida to zobacz jak dziala na aplikacji tivimate.

Podziękowali: zelka91
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Po wieczornych testach wygląda, iż to faktycznie wina kodi. Wrzuciłem w tivimate oraz inne dedykowane apki do iptv i faktycznie nie ma tych artefaktów. Można uznać, iż problem został rozwiązany. Smile
Wielkie dzięki za podpowiedź!
Odpowiedz
#4
(24-01-2020, 09:43 AM)zelka91 napisał(a): iż to faktycznie wina kodi.

Tak, tylko w uzupełnieniu, dla potomnych...Kodi było w wersji "fabrycznej" wgrane przez Chińczyków, czy ponownie samodzielnie instalowałeś, na przykład za pośrednictwem Google Play [Obrazek: n010.gif]
Odpowiedz
#5
Wyrzuciłem, ponieważ było w jakieś starej wersji 17.5 bodajże. Na nowo instalowałem z Sklepu Play.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości