Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dysk sieciowy
#1
Witam, mam problem z dostaniem się do danych z dysku podłączonego do routera.

Doszedłem do momentu że widzę te wszystkie foldery główne na tym dysku ale nie mogę się do nich dostać... 

wyskakuję komunikat "zablokuj ustawienia dla smb://nazwa routera/folder i każe podać użytkownika i hasło.... 

Nigdzie nie mam ustawione haseł. Ten dysk widzą wszystkie telewizory w domu, komputer wszystko działa i da się oglądać. Kodi na windows 10 także jest ok.

Jestem raczej zielony w tych sprawach proszę o pomoc. Co robię nie tak. (na telefonie z androidem i kodi ta sama sytuacja)

Pzdrawiam
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Dodałeś w Kodi w adresie serwera smb port 445?
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Niestety nie dodałem bo korzystam z metody albo się uda albo nieWink.... w takim razie proszę o podpowiedź czy mam ręcznie dodać lokalizację sieciową i jaki to ma być protokół? Czy może to być "otoczenie sieciowe windows (smb)?? bo tam port jest nieaktywny. 

W sumię proszę o naprowadzenie jaki to ma być protokół a później zadam kolejne pytanie.

Dziękuje i pozdrawiam

(27-03-2020, 10:36 PM)mjw napisał(a): Dodałeś w Kodi w adresie serwera smb port 445
w adresie serwera wpisałem 192.168.1.1:445 i to wszystko... i mam już dostęp do głównych folderów na dysku ale nadal nie mogę w nie wejść ponieważ wyskakuje :zablokuj ustawienia dla smb://.....
Odpowiedz
#4
Dziwne, może włącz na routerze hasło dostępu do smb i wtedy je podaj? Nie mam w sumie pomysłu bo mam serwer SMB na linuxie z dostępem z loginem i hasłem i działa. Do CoreELEC hasła nie wymaga i też bez problemu się moge dostać z każdego urządzenia...
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]