06-02-2021, 01:24 PM
LAN odmawia współpracy
|
REKLAMA:
09-02-2021, 08:10 PM
(06-02-2021, 01:24 PM)jerzyk17 napisał(a): Przydzielony adres IP możesz sprawdzić ... lub w konfiguracji routera. żeby było śmiesznie to adres IP jaki znalazłem w zakładce LAN routera to jest właśnie ten adres po którym się łączy WiFi, w zakładce WiFi nie widać żadnego innego. Domyślam się że jest wspólny a obie karty jakoś go współdzielą. Rozwiązaniem powinno być DDNS ale po włączeniu tej opcji w routerze nie działa nawet połączenie przez WiFi Jedno jest pewne muszę lepiej poznać ustawienia routera bo to raczej jego wina. Dzięki za pomoc, będę informował o moich zmaganiach.
10-02-2021, 10:56 AM
(09-02-2021, 08:10 PM)preman napisał(a): żeby było śmiesznie to adres IP jaki znalazłem w zakładce LAN routera to jest właśnie ten adres po którym się łączy WiFi, w zakładce WiFi nie widać żadnego innego. Domyślam się że jest wspólny a obie karty jakoś go współdzielą. Rozwiązaniem powinno być DDNS DDNS nie ma nic do sieci lokalnej... Jeżeli jest tak jak piszesz jeden adres IP dla LAN w routerze to będzie on wspólny dla sieci wifi i sieci kablowej. Czyli udostępniony dysk powinien być bezproblemowo widoczny przez wifi i kabel.
10-02-2021, 11:23 AM
(09-02-2021, 08:10 PM)preman napisał(a): Jedno jest pewne muszę lepiej poznać ustawienia routera bo to raczej jego wina. Jaki jest sens tego cyrku, szukania kwadratowych jaj na wyrost w routerze, skoro w domyśle połączenie przewodowe/LAN/kabel działa w odbiorniku telewizyjnym bardzo dobrze na innych płaszczyznach/aplikacjach, prawda? Tylko w Kodi masz feler/namieszane z bibliotekami/źródłami/dostępnością dysku, tam musisz szukać "lekarstwa"... Adres IP przy połączeniu WIFI lub LAN, znajdziesz w menu TV => Ustawienia systemu Android => Ustawienia urządzenia => Informacje => Stan => Adres IP/Adres MAC/Adres Bluetooth/Numer seryjny/Czas działania Tak poza konkursem => menu TV => Sieć przewodowa lub WIFI => Wyczyść pamięć internetu Po wyczyszczeniu wyłączamy TV pilotem, wyciągamy na kilka minut wtyczkę z gniazdka elektrycznego, niech się system "ponownie przeładuje "...oczywiście kasujemy wtedy wszystkie pliki/dane logowania zapisane w TV, ponowne ich wpisanie nie stanowi problemu, taki zabieg raz na jakiś czas robi dobrze każdemu urządzeniu z Androidem, dostaje "nowego kopa"... |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości