Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SDMC-DV8519 S905X2 Box z Vectry
#1
Witam jestem w posiadaniu swych sztuk Tvboxa z Vectry.
Jest to model dv8519 produkcji SDMC (Sdmc robi też dla Play T-Mobile czy canal+)

SDMC-DV8519
Procesor Amlogic S905X2
CPU Quad-core 1.8 GHz (ARM Cortex-A53)
GPU ARM Mali-G31 MP2
2Gb Ram 


 Jedną sztukę chciałbym wykorzystać jako przystawkę do TV, tylko trzeba usunąć Launcher Vectry i wgrać coś czystego. Czy robił ktoś coś podobnego? Jaki Launcher polecacie do Yt Iptv kodi. Chyba że androida zastąpić całkowicie coleelec i zrobić centrum multimedialne na kodi.

Z drugą sztuką chciałbym poeksperymentować. Czy jest możliwość wyrzucenia Androida i wgrania jakiegoś Linuxa? Jeżeli tak to chciałbym postawić Pihole, klienta Torrent i jako serwer plików w sieci domowej. Mam na malinie coś podobnego postawione ale jakby dało się zrobić to na boxie to fajnie by było, inne pomysły mam na malinie.
Jestem początkującym w tych sprawach proszę o wyrozumiałość, każda podpowiedź jest dla mnie cenna. Jestem otwarty na propozycje w wykorzystaniu i możliwości Boxa.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Coreelec ani linuksa nie wygrasz. Te boxy mają certyfikat google, a przez to mają zablokowany bootloader. I tu się kończy przygoda z alternatywnymi systemami.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
Coreelec z karty sd bez zmiany firmware śmiga bez problemu
Odpowiedz
#4
Nie widzialem innego tematu z tym boxem to zapytam tuSmile
Pakiet z vectry jest przypisywany do urzadzenia po SN/Mac? Nie trzeba sie nigdzie logowac (ja nie znalazlem nigdzie opcji do logowania), po factory reset nie strace dostepu do kanalow z vectry?
Czy bede mial dostep do TV vectry po instalacji wolf launcher? Nie widzialem nigdzie osobnej apki, to jest jakos zintegrowane z systemem?