@erwububu czyli już nikła szansa iż zapłaci i trzeba teraz kilka zdrowasiek zmówić i przeprowadzić procedurę, bo lepiej już nie będzie...
Napisałeś:
"Zmień serwer na custom i wpisz jakiś url z intranetu"
Nie mam żadnej organizacji, to może wystarczy że puste pozostawię?
PS. Na firewall zablokowałem ruch do API playnow.pl i przestał się łączyć z operatorem. Co prawda w zakładce TV jest tylko komunikat brak połączenia internetowego, ale to zrobiłem testowo, bo zmieniając URL pewnie osiąga się ten sam efekt, odcięcia od usług play.
Jako ciekawostkę pisze.
I komunikat w prawym górnym rogu, też da się wyłączyć, zostając nawet na launcher playnow.
Napisałeś:
"Zmień serwer na custom i wpisz jakiś url z intranetu"
Nie mam żadnej organizacji, to może wystarczy że puste pozostawię?
PS. Na firewall zablokowałem ruch do API playnow.pl i przestał się łączyć z operatorem. Co prawda w zakładce TV jest tylko komunikat brak połączenia internetowego, ale to zrobiłem testowo, bo zmieniając URL pewnie osiąga się ten sam efekt, odcięcia od usług play.
Jako ciekawostkę pisze.
I komunikat w prawym górnym rogu, też da się wyłączyć, zostając nawet na launcher playnow.