19-11-2021, 07:39 PM
CANAL+ BOX 4K
|
REKLAMA:
20-11-2021, 08:50 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-11-2021, 10:06 AM przez johnkubrick.)
Cześć,
nie wiem czy we właściwym wątku ale sprawa dotyczy urządzenia Canal+ BOX. Mam kilku milisekundowe przesunięcie dźwięku względem obrazu w aplikacji [Smarters]. Sprawdzałem już dwa niezależne źródła i to samo. Macie jakiś pomysł co może być powodem i/lub jak to rozwiązać? Edit: na tivimate wydaje się lepiej zsynchronizowany obraz z dźwiękiem, także chyba powodem była apka, ale będę testował.
23-11-2021, 07:42 AM
25-11-2021, 12:57 PM
Jeszcze tylko kilka dni, jednorazowy Revolut bez najmniejszego
26-11-2021, 05:56 PM
Jest gdzieś dostępny firmware stockowy do tego boxa?
Szukałem nie znalazłem.
28-11-2021, 08:23 AM
Hej, mam już jakiś czas ten box i jestem generalnie zadowolony, ale nie jestem w stanie zmusić go od przesyłania przez HDMI dźwieku cyfrowo. W ustawieniach ustawione passthrough (wtedy box wysyła sygnał 5.1 w dolby), w kodi jak dam passthrough to jest cisza. Zmiana ustawień daje tylko że ewentualnie mogę puścić PCM 2.0, ale nic to nie zmienia jeśli chodzi o wyjście sygnału z Kodi. Jest na to jakieś rozwiązanie?
REKLAMA:
30-11-2021, 12:43 PM
akurat dziś troszkę grzebałem przy ustawieniach z dźwiękiem i jestem zszokowany . Wyjście optyczne w ogóle mi nie działa a przez HDMI podaje mi ciągle sygnał 5.1 bez znaczenia czy przełączę na 2.0 czy 5.1 amplituner pokazuję na audio input 5.1 . Teraz nie wiem czy to tylko wady mojego boxa czy wada u wszystkich ?
30-11-2021, 05:34 PM
(30-11-2021, 12:43 PM)artpaw napisał(a): akurat dziś troszkę grzebałem przy ustawieniach z dźwiękiem i jestem zszokowany . Wyjście optyczne w ogóle mi nie działa a przez HDMI podaje mi ciągle sygnał 5.1 bez znaczenia czy przełączę na 2.0 czy 5.1 amplituner pokazuję na audio input 5.1 . Teraz nie wiem czy to tylko wady mojego boxa czy wada u wszystkich ? Optycznego nie sprawdzałem, ale przez HDMI mam to samo, pisałem o tym tuż wyżej. Przez to nie działa też passthrough
Optyczne działa bez problemu, mam podłączony soundbar.
Akurat takie podłączenie mnie nie zadowala bo regulacja głośności jest z pilota tunera a nie tak jak na większości urządzeń zawsze aktywne ze stałym poziomem dźwięku. :/ Ustawieni załączenia są w Ustawienia / Ustawienia urządzenia / Opcje zaawansowane / Wyjście dźwięku. Dolby też sie tam wyłącza.
30-11-2021, 06:16 PM
(30-11-2021, 06:04 PM)Ktosi napisał(a): Optyczne działa bez problemu, mam podłączony soundbar. I zmiana tych ustawień nic nie zmienia. Tak samo jak ustawienie tam trybu passthrough (tzn jak je wyłączymy to mamy tylko PCM 2.0, a z włączonym leci cały czasy dolby). Podziękowali: artpaw |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości