Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CANAL+ BOX 4K
(01-25-2022, 08:01 AM)elroy521 napisał(a): Witam
Mam problem przy oglądaniu netflixa na tym boxie na niektórych filmach/serialach obraz jest jakby zbyt jaskrawy albo pojawia się takie filmowe ziarno czy ktoś spotkał się z tym problem? Posiadam też mi box s i na im wszystko gra więc myślę że wina leży raczej po stronie boxa


To nie jakieś HDR włączone?
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]
Odpowiedz
REKLAMA:



Witam. Czy wiecie jak rozwiązać problem z canal box tv. nie otwiera stron z filmami np: vider.info i wiele inych . wyskakuje bład http server returned error 403? Czy to jakies ustawienia czy przegladarka nie obsluguje foramtu stron.?
Odpowiedz
a po co kombinujesz przez przeglądarkę zamiast jak człowiek użyć wtyczek Wink
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]
Odpowiedz
(01-18-2022, 05:48 PM)vlna napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.


Nie da się wyłączyć blokady 18+. Blokada jest na kanałach C+ i na DVB-T/T2. Błąd oprogramowania. W C+ twierdzą że nad tym pracują ale pracują już od kilku miesięcy a wyników brak. Ja dzwoniłem już kilka razy. Zachęcam wszystkich do dzwonienia i pisania na Live Chat. Im większy będzie nacisk na nich tym większe szanse na rozwiązanie problemu.
Nr telefonu do C+ 22 310 4747. Najpierw odzywa się wirtualny Oskar. Nie podawajcie żadnych informacji, szkoda czasu. Powtarzajcie tylko: "połącz z konsultantem". Po 3 razach zostaniecie połączeni. Odezwie się konsultant który się na niczym nie zna więc też szkoda czasu. Poproście o połączenie z Działem Telewizji Internetowej. Jak Was połączy to możecie już składać reklamacje w sprawie blokady 18+ i w sprawach innych problemów.
Dzwońcie, Piszcie!
Odpowiedz
(01-25-2022, 08:01 AM)elroy521 napisał(a): Witam
Mam problem przy oglądaniu netflixa na tym boxie na niektórych filmach/serialach obraz jest jakby zbyt jaskrawy albo pojawia się takie filmowe ziarno czy ktoś spotkał się z tym problem? Posiadam też mi box s i na im wszystko gra więc myślę że wina leży raczej po stronie boxa
U mnie tez wystepuja podobne problemy tj. na filmach z dolby 5.1 po wlaczeniu po 2 minutach przestaje odtwarzac dzwiek i jak tak sie stanie wyskakuje komunikat o jakims bledzie i od tej pory nie idzie juz odtworzyc zadnego filmu ze sciezka audio 5.1 nawet zmieniajac na sciezke bez 5.1 , jedyne rozwiazanie to wylogowanie z netflixa (reset ustawien?) ponowne zalogowanie sie i dopiero wtedy dziala dopoki nie ustawisz sciezki dzwieku na 5.1 spowrotem. 
Nie odinstalujesz tez netflixa i nie zainstalujesz na nowo , ogolem ten odtwarzacz canal+ to wg. mnie jakas lipa jest i jest znacznie wolniejszy niz xiaomi mi box s 4k i ma pilota dosyc topornego w porownaniu do tego z xiaomi takie moje zdanie nt. 
edit:

To tylko tyle dobre ze posiada port LAN i fajnie wyglada Smile
Pozdrawiam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: daniel81, 1 gości