Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SPRZEDAM] Taśma LED + sterownik a'la Ambilight
#51
Witam chciałabym to zamówić tylko nie znam się za bardzo najleepiej podajcie linka z ebay lub aliexpres i napiszcie jaką długość taśmy wybrać pod tv 75ali ? Dzieki za pomoc
Odpowiedz
REKLAMA:



#52
Mało kogoś obchodzi co chcesz zamówić jak bo możesz sobie kupić cokolwiek co nazywa się ambilight. Nie wiadomo na czym i do czego będzie podłączone by sterować ambilight.
Zamawia się pod określony sprzęt i oprogramowanie.

Długość taśmy dla konkretnego TV i ilości obsługiwanych boków ustala sie na podstawie ilości diod i zagęszczenia tych diod na pasku. Prościej to trzeba tyle tyle taśmy by jej długość była przynajmniej równa albo większa niż suma boków TV na które ją założymy.
Odpowiedz
#53
Chciałbym podłączyć to do mi boxa który z dostępnych zestawów na ali expres zamówić ?
Który zestaw jest lepszy 30 diodowy czy 60 diodowy ?
Odpowiedz
#54
Ten zestaw bedzie dobry ? By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#55
Każdy jest dobry a czy będzie działał w ogóle to się dowiesz jak podłączysz.
Odpowiedz
#56
Mam pytanie w jakiej odleglosci od krawedzi telewizora macie przyklejone ledy ?
Odpowiedz
REKLAMA:



#57
Możesz w dowolnej jak pasuje, zależy po prostu od profilu pleców TV.
Najlepiej według mnie to ok 1-3 cm czyli praktycznie w tym obszarze w jakim jest robiony pomiar koloru przez oprogramowanie.

Jeśli są zaokrąglone boki to można zastosować ramkę, do wyboru z tego co masz pod ręką: listewki drewniane, aluminium czy plastik.
Sam robiłem z profilami aluminiowy i plastikowymi. Najpierw ramkę a potem tylko zamontować na plecach TV.

Można też na scianie jeśli tv wisi praktycznie przyłóżony do ściny ale należy pamiętać że diody mają byc pod kątem przynajmniej 90 stopni.
Odpowiedz
#58
Jak plecy telewizora są calkowicie płaskie