Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Smart Box Hykker Android TV
#1
Witam posiadam Smart Box Hykker Android TV mam pytanie czy da sie go jakos zaktualizowac poniewaz mam taki problem, gdy wchodze w sklep play to wyskakuje cos poszlo nie tak nie masz placzenia z wifi i nie wejde w sklep a wifi dziala bo youtube smiga.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
(30-09-2021, 06:55 AM)isio napisał(a): sklep play to wyskakuje cos poszlo nie tak

Naiwnie zakładam, iż szukałeś rozwiązań które są banalne, u źródła?


[Obrazek: skNqS3M.jpg]
Odpowiedz
#3
szukalem i nic nie pomoglo
Odpowiedz
#4
Czyli czyściłeś dane aplikacji sklepu?
Wylogowałeś się i zalogowałeś ponownie na konto google?
Próbowałeś przywrócić dane fabryczne?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#5
Tak i dalej nic
Odpowiedz
#6
(30-09-2021, 11:38 AM)isio napisał(a): Tak i dalej nic

W ustawieniach urządzenia wyłączyłeś/rozłączyłeś aktualnie używaną sieć WIFI, następnie udostępniłeś sygnał via telefon, połączyłeś BOX z takim punktem dostępowym ze smartfona, zalogowałeś się poprawnie na swoje konto Google, i sklep Google Play dalej nie ruszył?
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
@isio Była awaria u Google. Wejdź na kompa/telefon, zaloguj się na swoje konto Google. Znajdź tam tvboxa i go wyloguj. Wtedy wyciagnij wtyczkę z gniazdka od boxa i uruchom ponownie.
Odpowiedz
#8
Logowalem sie na kilka kont i na zadnym nie dziala jeszcze bede cos kombinowal moze sie uda.
Odpowiedz
#9
Zastosuj się do mojej porady wyżej i będzie działać. Musisz znaleźć tv boxa na swoim koncie Google i go tam wylogować. Następnie ponowić dodawanie konta z poziomu tv boxa.
Odpowiedz
#10
ok sprawdze
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości