Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uszkodzony X96 Max +
#11
Jestem zielony w temacie boxów...

Do tego, tego boxa zakupiłem oryginalnie jako konsole Retrostation (Retrostation jest na karcie SD i przy próbie uruchomienia, również czarny ekran), więc nie wiem czy przez gości z Retrostation były jakieś modyfikacje wprowadzane do boxa czy nie.

Możesz podać jakieś linki z poradnikami jak to ogarnąć albo chociaż jakieś słowa kluczowe po których mam szukać?
Spróbuje sam to ogarnąć i nie zawracać gitary, ale potrzebuje coś na start żebym wiedział co szukać i gdzie czytać.

Dzięki.
Odpowiedz
REKLAMA:



#12
Musisz znać IP boxa, a że widzisz go przez sieć to rozumiem, że znajdziesz.
Jak masz IP to potem używasz jakiegoś programu do połączenia przez SSH np Pytty.
Uruchamiasz program, wybierasz połączenie ssh, a w nim wpisujesz adres ip boxa, login i hasło aby się połączyć.
Następnie po zalogowaniu wpisujesz komodę ceemmc -x
Jak to zrobisz to już z górki bo tam idzie się doczytać wszystko w menu jakie Ci się wyświetli.
Tu masz więcej info o tym:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Tu jeszcze zerknij na sekcje ► Aktualizacja / przywrócenie androida
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Cytat:
  • SINGLE BOOT
    • Z urządzeniem łączymy się przez By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować..
      W konsoli wpisujemy ceemmc -x.
      Komunikat o nieobsługiwanym urządzeniu potwierdzamy wpisując y.

    • Wybierz opcję numer 3 by wykonać kopię zapasową CE (na wypadek gdybyś chciał powrócić do CE).
    • Po wykonaniu kopii możesz wgrać obraz androida.
    • Jeśli kiedyś będziesz chciał ponownie wgrać CE przy uzyćiu kopii, z menu tekstowego
      wybierz opcję numer 4

Odpowiedz
#13
Zanim jeszcze spróbowałem to o czym napisałeś, znalazłem instrukcje jak zrobić hard reset dla boxa:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.