Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie mogę zainstalować dodatku z repo
#1
Witam wszystkich

Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość. Problem polega na tym, że nie mogę zainstalować żadnego dodatku z repo na enigma2. Wciąż pojawia się ten sam błąd niezależnie od wtyczki instalated failed. Internet jest więc pewnie coś nie tak w ustawieniach...Proszę pieknie o pomoc i wskazówki 
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Z jakiego repo, jakiego dodatku - to najważniejsze informacje których zabrakło. Kolejne - brak logów=brak problemu.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.

Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#3
Problem polega na tym, że wszystko cokolwiek mam w repo kończy się tą samą informacją czyli wywala błąd. To samo tyczy się gdy chcę zmienić język interface na polski też pokazuje installation failed. Może to coś jednak z dostępem do sieci...chciałem zainstalować ten dodatek, o którym jest w tym linku który przesłałeś i oczywiście nie mogę gdyz jest ten sam problem czyli installation failed. Dramat Smile
Odpowiedz
#4
(01-10-2022, 12:42 PM)kubiakpiotr1982 napisał(a): Problem polega na tym, że wszystko cokolwiek mam w repo kończy się tą samą informacją czyli wywala błąd.

Zgaduję. Repo jest do aktualnej wersji Kodi (19) a Ty na dekoderze z Enigmą masz Kodi 18.
Odpowiedz
#5
Możliwe, że tak jest bo od początku gdy kupiłem ten tuner nie było możliwości nawet zmiany języka bo wywalało błąd , a już było "coś " wygrane. Czyli co? Odinstalować wszystkie dodatki, repo i wgrac od nowa to co mnie interesuje? Na jednej ze stron napisane jest aby wyczyścić wszystko Prócz Kodi Add-on repository czy tak zatem mam działać czy masz jeszcze jakieś wskazówki?
Odpowiedz
#6