Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TVP Libka ( TVP GO ) wybija po 10-ciu minutach
#1
Dzień dobry, chciałem uprzejmie poprosić o pomoc. Mam zainstalowaną najnowszą yKodi na Nvidia Shield TV Pro (2019) oraz wtyczkę TVP Libka - na pozór wszystko działa, ale po 10-ciu minutach wybija mnie do listy kanałów. Bardzo uprzejmie proszę o pomoc. Pozdrawiam
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Podeślij logi, bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć
Odpowiedz
#3
(18-10-2022, 07:32 AM)DenDy napisał(a): Podeślij logi, bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Powiedz mi proszę, co muszę zrobić , aby "zdobyć" te logi - czy muszę coś włączyć i gdzie ich szukać ? Przepraszam za banalne pytanie , ale nie znam się i dlatego pytam a te logi chciałbym tu jak najprędzej podesłać. Pozdrawiam
Odpowiedz
#4
@Przemoraf  pytasz tak: 
Cytat:Powiedz mi proszę, co muszę zrobić , aby "zdobyć" te logi 


1. Użyj przeglądarki
2 Sprawdź co w podpisie ma Administrator
3 Jeśli jesteś leniuchem Smile kliknij w poniższy link:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Niepokoi mnie twój brak wiary.
(org. I find your lack of faith disturbing.)
Darth Vader
Odpowiedz
#5
Odpowiedz
#6
@Przemoraf korzystasz z VPN podczas oglądania TVP?
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(18-10-2022, 04:08 PM)heppen_ napisał(a): @Przemoraf korzystasz z VPN podczas oglądania TVP?
Tak . Korzystam z Express VPN.
Odpowiedz
#8
(18-10-2022, 04:35 PM)Przemoraf napisał(a):
(18-10-2022, 04:08 PM)heppen_ napisał(a): @Przemoraf korzystasz z VPN podczas oglądania TVP?
Tak . Korzystam z Express VPN.
Spróbuj pooglądać TVP bez VPN jak możesz.
Odpowiedz
#9
(18-10-2022, 04:41 PM)heppen_ napisał(a):
(18-10-2022, 04:35 PM)Przemoraf napisał(a):
(18-10-2022, 04:08 PM)heppen_ napisał(a): @Przemoraf korzystasz z VPN podczas oglądania TVP?
Tak . Korzystam z Express VPN.
Spróbuj pooglądać TVP bez VPN jak możesz.