Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Netflix (błąd 0013) aplikacja jest niezgodna z twoim urządzeniem)
#1
Witam, mam problem z netflixem,aplikacja zainstalowana ze sklepu play, przy odpaleniu wyświetla się błąd 0013 i dalej się nie uruchamia. Urządzenie x96 max 4/64gb z firmware sbx_x96max_plus_4gb_atv_v11_3(slimbox) Miał ktoś z was podobny problem?
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
(15-01-2023, 11:33 AM)matysek101 napisał(a): Witam, mam problem z netflixem,aplikacja zainstalowana ze sklepu play, przy odpaleniu wyświetla się błąd 0013 i dalej się nie uruchamia. Urządzenie x96 max 4/64gb z firmware sbx_x96max_plus_4gb_atv_v11_3(slimbox) Miał ktoś z was podobny problem?
takie sa chinskie boxy ze nie wszystko bedzie dzialac, a w niektorych nawet brak wsparcia google
Odpowiedz
#3
(15-01-2023, 11:36 AM)RebA napisał(a):
(15-01-2023, 11:33 AM)matysek101 napisał(a): Witam, mam problem z netflixem,aplikacja zainstalowana ze sklepu play, przy odpaleniu wyświetla się błąd 0013 i dalej się nie uruchamia. Urządzenie x96 max 4/64gb z firmware sbx_x96max_plus_4gb_atv_v11_3(slimbox) Miał ktoś z was podobny problem?
takie sa chinskie boxy ze nie wszystko bedzie dzialac, a w niektorych nawet brak wsparcia google
Tyle że wcześniej działał mi bez problemu, zrobiłem reset boxa do ustawień fabrycznych i aplikacja znikła ze sklepu play,wgrałem oprogramowanie slimboxa ale na sklepie komunikat że twoje urządzenie nie jest obsługiwane
Odpowiedz
#4
A wcześniej jaką wersję miałeś zainstalowaną?
Odpowiedz
#5
Tak czasem bywa z nowymi wersjami Netflixa. Należy poszukać starszej wersji aplikacji i wyłączyć jej uaktualnienia.

Można też zmienić system na inni i sprawdzić czy na nim działa działa.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości