Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MECOOL M8S i problemy z Netflix
#1
Od około miesiąca posiadam MECOOL M8S. Z początku nie było problemu z odtwarzaniem netflixa, jednaj od jakiegoś tygodnia ciągle wyskakują błędy i nie można nic oglądać. Po załączaniu jakiegoś odcinka serialu wyskakują błędy o numerach 114 lub 115 ( brak połączania z serwisem netflix, spróbuj ponownie) Wgrałem do niego android TV i dalej to samo. Konto netflix na komputerze działa normalnie. Jest jakiś sposób żeby to naprawić?
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
@warminc spróbuj ten soft: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Odpowiedz
#4
Problem też występuje na innym dostawcy internetu/routerze? Próbowałeś zmienić DNSy na te od google?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5
(19-02-2018, 10:09 AM)mjw napisał(a): Problem też występuje na innym dostawcy internetu/routerze? Próbowałeś zmienić DNSy na te od google?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępniłem internet z komórki i to samo. Próbowałem wgrywa inne firmware ale nadal to nie pomogło. Zmiana DNS również. Najczęściej błąd występuje  przy zmianie języka ścieżki dźwiękowej.
Odpowiedz
#6
Dzieje się to na wifi czy kablu?
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
REKLAMA:



#7
(01-03-2018, 12:45 PM)mjw napisał(a): Dzieje się to na wifi czy kablu?

I na kablu i na wifi.
Odpowiedz
#8
Podpinam się pod post. Dokładnie ten sam problem z Netflixem na MECOOL M8S Pro + TV Box Amlogic S905X Android 7.1 - 2GB RAM + 16GB ROM EU PLUG 2.

Jakieś rozwiązanie ?
Odpowiedz
#9
Witam.Posiadam urządzenie Mecool M8S Pro+ i również mam problem z aplikacją Netflix.Nie zdążyłem nawet skorzystać z 30 dniowej wersji testowej.U mnie po uruchomieniu aplikacji ukazuje się czarny ekran i nic poza tym. Próbowałem zmieniać soft z Android Tv na oryginalny a także zainstalować starszą wersje Netflix. Internet mam po kablu i wifi a także z komórki i nic to nie daje aplikacja nadal nie uruchamia się.
Odpowiedz
#10
Jestem kolejnym z dokładnie tym samym problemem. Przez kilka miesięcy NETFLIX na M8S pro plus działał bez problemu od około dwóch tygodni po restarcie mogę obejrzeć jeden film lub serial po czym wyskakuje błąd 114 lub 115. Próbowałem wszystkich wersji netflixa, rożnych romów (z android TV i bez) wszystko bez skutku. Co ciekawe smartfonowa wersja NETFLIXA działa poprawnie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości