Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chromecast 4 4k brak dźwięku.
#1
Witam.

Od kilku dni jestem posiadaczem chromecasta 4 4k. Po zaktualizowaniu oprogramowania pojawił się problem. Chodzi o to, że jeśli urządzanie przejdzie samo w stan uśpienia, wówczas po uruchomieniu nie ma dźwięku (w żadnej aplikacji oraz dźwięków systemowych). Pomaga tylko wyłączenie urządzenia (tylko z menu uruchom ponownie), lub odłączenie zasilania i ponowne uruchomienie. Szukałem w internecie i widziałem sporo wątków z tym błędem, ale żadne rozwiązanie nie działa. Czy jest to nagminne, czy może tylko ja trafiłem na taki egzemplarz. Jest ktoś, kto miał taki problem i sobie z nim poradził? Z góry dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Mam to samo i tylko restart.
Problem dotyczy tylko niektórych TV i urządzeń. Występuje u mnie w TV Philips i LG, za to w w tunerze czy soundbarze albo innym TV działa dobrze.
Odpowiedz
#3
(20-04-2023, 08:31 PM)Ktosi napisał(a): Mam to samo i tylko restart.
Problem dotyczy tylko niektórych TV i urządzeń.  Występuje u mnie w TV  Philips i LG, za to w w tunerze czy soundbarze albo innym TV  działa dobrze.


Dzięki za info. Jak pech, to pech. Mam dwa TV jeden Philips, a drugi LG. No cóż trzeba będzie rozważyć zwrot.
Odpowiedz
#4
(23-04-2023, 11:44 AM)Nazyr napisał(a): Jak pech, to pech. Mam dwa TV jeden Philips, a drugi LG.

Możesz to traktować w powyższej "kategorii"...Philips OLED807 / LG OLED C2 na pośrednictwem Chromecast 4 4K dźwięk bez najmniejszych uwag.

W zasadzie, na pewnie dziesiątkach telewizorów różnych marek, w tym padliniasto-wiekowo-hotelowych, nigdy nie "napotkałem" żadnego "problemu" z dźwiękiem via Chromecast 4 4K.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości