Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2024
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: canal+
Lokalizacja: Gorzów
Płeć: Mężczyzna
Mam kłopot z Netflixem na Wolfie na Play Boxie tym okrągłym. Przy wpisywaniu moich danych (login i hasło) automatycznie Play likwiduje moje stare konto i zakłada mi nowe ze swoim pośrednictwem i z użyciem moich dotychczasowych danych - login i hasło. Czy ktoś miał coś takiego? Jak sobie z tym poradzić?
Liczba postów: 230
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2019
Reputacja:
17
Wersja Kodi: 18.3
System operacyjny:
Urządzenie: Android
Lokalizacja: skąd jesteś
Płeć: Inne
Zadzwonić do biura obsługi klienta sieci play.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2024
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: canal+
Lokalizacja: Gorzów
Płeć: Mężczyzna
Dzwoniłem do Play, nie widzieli mnie jako klienta.
Dzwoniłem do Netflixa, widzieli mnie jako nowego klienta od Play i że zawiesiłem swoje wcześniejsze konto w Netflixie.
Oczywiście nic takiego nie robiłem - wpisałem po prostu swoje dotychczasowe dane, a Play mnie wyrejestrował z Netflixa i tymi samymi moimi danymi zarejestrował mnie w Netflixie jako klienta od Play.
Widzę, że to nowy temat.
Proszę o pomoc