Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z Netflix oraz AllTube/Szukajka na Mi Box
#31
Rozumiem, że fanfilm to na Kodi 17.6 - jeszcze nie miałem okazji się temu przyjrzeć ale będę mógł przetestować na LibreELEC.
Te testy to na użytek osób korzystających z dodatków wymagających Kodi 18 np. HBO GO Polska.
Odpowiedz
REKLAMA:



#32
Na 18 fanfilm też chodzi. W zakładce seriale masz sieci. Tam wybierasz sobie Netflix i masz dostęp do tych samych seriali... Owszem. Nie w dniu premiery, ale po jednym dwóch dniach źródła się pojawiają.
Ja już dawno zapomniałem o swoim koncie na Netflix. Łatwiej mi to ogarnąć wszystko jedną wtyczką.

Podziękowali: jerzyk17
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#33
(22-05-2018, 01:36 PM)jerzyk17 napisał(a): Polecam wszystkim aktualizację Kodi 18.

Rozumiem, że jesteś deweloperem kodi i w razie co oferujesz tu na forum pełne wsparcie przy wszelkich problemach podczas korzystania z wersji alpha.
Gdzie można zgłaszać do Ciebie w razie co błędy, uwagi?
Odpowiedz
#34
@godzina1522. Nie jestem deweloperem Kodi. Ale jest tu kilka osób, które muszą korzystać z Kodi 18 i im to może się przydać jeżeli będą chcieli podpiąć dysk do miboxa.

@Tomek. Dzięki za sugestię. Zainstalowałem FanFilm Lite na LibreElec z Kodi 18. Działa wszystko oprócz wyszukiwania. Pierwsza próba zakończyła się restartem Kodi. Przy drugiej próbie zawiesiło Kodi i LibreELEC. Wrzuciłem na pendrive LibreELEC z Kodi 17.6 i zainstalowałem FanFilm. Wszystko działa. Można wyszukiwać z polskimi znakami. Nie myślałem, że to ma takie możliwości.
Odpowiedz
#35
Kodi 18 na chwilę obecną nie jest w pełni obsługiwane - bo dziś kod jest taki a jutro inny - poczekajmy na jakąś wersję co najmniej beta a najlepiej na RC. Przypomnę że kodi 17 miało chyba 4 wersje RC zanim zobaczyło światło dzienne.
A co FanFilm - jest szansa że jedna osoba przygotuje coś nowego - małego - ale idealnie pasującego do całokształtu.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda

Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Odpowiedz
#36
(23-05-2018, 10:53 AM)erzyk17 napisał(a): @godzina1522. Nie jestem deweloperem Kodi.
Ale śmiało namawiasz do wczesnej wersji alpha nightly, w której kod zmienia się każdego dnia. Czy byłbyś w stanie komuś pomóc cokolwiek (po za "zainstaluj inną wersję")  jeżeli by się okazało, że coś jednak nie działa? Albo zrekompensować jak komuś dysk się uwali, albo usuną mu się dane, albo uwali swojego TVBoxa (jeżeli wspominamy już o coreelec czy libreelec)? Umiałbyś chociaż zgłoszenie problemu zrobić, albo umiejętnie zreplikować i opisać sytuację z błędem?

(23-05-2018, 10:53 AM)jerzyk17 napisał(a): @godzina1522. Ale jest tu kilka osób, które muszą korzystać z Kodi 18 i im to może się przydać jeżeli będą chcieli podpiąć dysk do miboxa.
Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę co to jest wersja alpha i czemu służy?
Nikt nie musi korzystać z kodi 18!
Nie, to jeszcze nie jest wersja do polecania! To, że coś działa akurat u Ciebie lepiej niż na starej stabilnej, nie jest to powód, żeby śmiało i bez skrępowania ślepo polecać.
Niech każdy sam oceni czy jest zainteresowany "testami deweloperskimi" i czy chce zgłaszać awarie, problemy i czy się do tego nadaje na zabawy z wersjami alpha.

A sytuacja z którą Ty się spotkałeś i jej rozwiązanie pokazują dobitnie, że wersja alpha nie powinna być udostępniona publicznie. Bo zamiast umiejętnie zgłosić błąd gdzie trzeba, pomóc w znalezieniu źródła problemu (czy to wtyczka, czy kodi, czy może jakiś Twój własny błąd czy sprzęt), to olałeś to, oraz wszystkich innych i zainstalowałeś sobie jakąś inną wersję, która jest Tobie wygodna i akurat u Ciebie póki co działa to co chcesz... i wszem, i wobec ogłaszasz "że wszystkim polecasz" - Ty znawca, bo odpaliłeś HBO GO.
Odpowiedz
REKLAMA:



#37
Nikogo nie namawiam. Ktoś kto zainstalował już na miboxie Kodi 18 z wcześniej podanego linka sam podejmował decyzję na własne ryzyko. A, że nowsza wersja sprawuje się lepiej to polecam aktualizację. Różne oprogramowanie jest dostępne i różne wtyczki do tego oprogramowania i nikt nie daje gwarancji, że to będzie działać zawsze i wszędzie tak jak by chciał użytkownik.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości