25-06-2018, 07:26 PM
Miałem tak samo ale wyłączenie boxa pilotem i ponowne włączenie pomogło.
Mi BOX z biedry + Tv Samsung
|
25-06-2018, 07:26 PM
Miałem tak samo ale wyłączenie boxa pilotem i ponowne włączenie pomogło.
REKLAMA:
A konkretniej, należy boxa wyłączyć z pilota na ekranie na którym opcja instaluj jest wyszarzona. Po włączoeniu będzie aktywna.
25-06-2018, 09:08 PM
Musisz po prostu w momencie gdy próbujesz zainstalować jakiś program i masz nie podświetlony przycisk "Instaluj" nacisnąć na pilocie przycisk wyłączania boxa, a następnie ponownie go włączyć tym samym przyciskiem.
Przycisk "Instaluj" będzie już wówczas podświetlony. A tak poza tym, to właśnie na Mi Boxa dotarły w Polsce aktualizacje do Oreo.
27-06-2018, 12:31 PM
Zrobiłem jak piszecie, podczas instalacji wyłączyłem Mi Box i włączyłem go ponownie. Opcja instaluj była podświetlona i już myślałem, że problem został rozwiązany, ale niestety nic z tego. Tak jak na załączonych fotach widać kilka wersji Kodi, każda z nich po ponownym włączeniu Mi Box ma podświetloną opcję instaluj. Niestety instalacja niby rusza, żeby po chwili wywalić komunikat "program nie został zainstalowany". Macie jakieś pomysł co teraz?
27-06-2018, 12:47 PM
Może zainstaluj wersję stabilną 17 ze sklepu i na nią spróbuj zaktualizować 18.
A jak nie... to stabilna, jak to stabilna... zdecydowanie polecana.
27-06-2018, 01:22 PM
- sprawdz czy masz wlaczone w ustawieniach instalacje z nieznanych zrodel
- czy nie ma juz innej wersji kodi zainstalowanej - instaluj wersje armv7 REKLAMA:
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|