Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki.
System UI has stopped na M8s pro + - Wersja do druku

+- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl)
+-- Dział: TV BOXy i inne urządzenia (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=69)
+--- Dział: Dyskusja ogólna (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=35)
+--- Wątek: System UI has stopped na M8s pro + (/showthread.php?tid=227)



System UI has stopped na M8s pro + - Pandzior - 29-10-2017

Witam, mam problem z moim Mecool. Parę razy z rzędu się zawiesił, teraz wyświetla komunikat "System UI has stopped", a lewym dolnym rogu "Safe mode". Zdążyłem na niego wgrać tylko kodi. Jest szansa go uratować?


RE: System UI has stopped na M8s pro + - robert32 - 29-10-2017

Możesz napisać jaką masz wersję oprogramowania? Czy już do ustawień nie możesz wejść?


RE: System UI has stopped na M8s pro + - Pandzior - 29-10-2017

(29-10-2017, 01:09 PM)robert32 napisał(a): Możesz napisać jaką masz wersję oprogramowania? Czy już do ustawień nie możesz wejść?

Kernel version
3.14.29
Bulid
M8S PRO+-userbug 7.1.1 NHG47L
20170919.150557.V0619

Udało mi się zrobić Factory reset, komunikat nadal się pokazuje, ale rzadziej. Pojawia się również komunikat " Google Play services has stopped"


RE: System UI has stopped na M8s pro + - robert32 - 29-10-2017

Pytałem, bo wielu użytkowników miało problemy z "wieszaniem", ale na firmware z sierpnia 20170829.121614.V0321 i wtedy nic nie dałoby się zrobić, tylko reklamacja. Możesz poszukać czegoś na tym forum By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.