System UI has stopped na M8s pro + - Wersja do druku +- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl) +-- Dział: TV BOXy i inne urządzenia (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=69) +--- Dział: Dyskusja ogólna (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=35) +--- Wątek: System UI has stopped na M8s pro + (/showthread.php?tid=227) |
System UI has stopped na M8s pro + - Pandzior - 29-10-2017 Witam, mam problem z moim Mecool. Parę razy z rzędu się zawiesił, teraz wyświetla komunikat "System UI has stopped", a lewym dolnym rogu "Safe mode". Zdążyłem na niego wgrać tylko kodi. Jest szansa go uratować? RE: System UI has stopped na M8s pro + - robert32 - 29-10-2017 Możesz napisać jaką masz wersję oprogramowania? Czy już do ustawień nie możesz wejść? RE: System UI has stopped na M8s pro + - Pandzior - 29-10-2017 (29-10-2017, 01:09 PM)robert32 napisał(a): Możesz napisać jaką masz wersję oprogramowania? Czy już do ustawień nie możesz wejść? Kernel version 3.14.29 Bulid M8S PRO+-userbug 7.1.1 NHG47L 20170919.150557.V0619 Udało mi się zrobić Factory reset, komunikat nadal się pokazuje, ale rzadziej. Pojawia się również komunikat " Google Play services has stopped" RE: System UI has stopped na M8s pro + - robert32 - 29-10-2017 Pytałem, bo wielu użytkowników miało problemy z "wieszaniem", ale na firmware z sierpnia 20170829.121614.V0321 i wtedy nic nie dałoby się zrobić, tylko reklamacja. Możesz poszukać czegoś na tym forum By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. |