Liczba postów: 112
Liczba wątków: 9
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
12
Wersja Kodi: 17.6
System operacyjny:
Urządzenie: H96 PRO +
Lokalizacja: PL
Płeć: Mężczyzna
21-09-2017, 08:25 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2017, 08:26 AM przez binder.)
@ NitroFuN usunąłem wszystko co związane z hbo go wyczyściłem pamięć itd.
Zainstalowałem i po wifi zaskoczyło!!
Zaczynam myśleć, że zrobiono to specjalnie.. W sensie aplikacja jest na urządzenia mobilne (telefon/tablet), a do tych urządzeń nie podpina się kabla z internetem. Dlatego aplikacja może się krzaczyć jak nie wykrywa wifi..
Załączyłem jakieś bajki Disney`a i było widać piksele..
Przeglądałem ustawienia i nie widziałem tam nic o jakości obrazu..
Też tak masz na dużym ekranie?
P.S. ja tego nie zainstalowałem na tv tylko na boxie
REKLAMA:
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 6
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
4
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: PC
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
21-09-2017, 05:11 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2017, 05:14 PM przez NitroFuN.)
@ binder u ciebie zaskoczyło, to teraz u mnie nie działa Najpierw przy włączeniu filmu był dźwięk, ale obraz zastępował green screen, co ja mam sobie samemu wstawić film? Zrobiłem ponowne uruchomienie TV, bo myślałem że to jakiś kaprys ze strony telewizora to teraz ciągle wyskakuje błąd o długim wykonywaniu zadania, a jeszcze wczoraj Grę o Tron oglądałem bez żadnych pikseli, zielonych ekranów czy błędów...
Swoją drogą zapytałem na Facebooku stronę "HBO Polska" co z aplikacją na Android TV, a jedyna ich odpowiedź to "Obecnie nie mamy w ofercie takiej aplikacji. Jeśli coś się w tej kwestii zmieni - będziemy o tym informować. Zachęcamy do śledzenia aktualności.".
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: m8s pro +
Lokalizacja: z kątowni
Płeć: Mężczyzna
Wczoraj zainstalowałem nową wersję HBO GO, po chwili testów mam wrażenie że działa dużo stabilniej, nie wyłacza się i dużo szybciej funkcjonuje
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
1
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Nvidia Shield TV,Sony Bravia KD-55XE9005,X96
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Również w dniu wczorajszym zainstalowałem na TV SONY HBO GO działa stabilnie,nawet po kablu,nie muszę przełączać na WIFI filmy ogląda sie bez problemu.jeden minus Aplikacja nie obraca się to znaczy samo menu działa w poziomie,filmy odpalają się już prawidłowo,czy też tak masz skoroszyt ?,Czy masz jakiś pomysł na to ?
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: m8s pro +
Lokalizacja: z kątowni
Płeć: Mężczyzna
Nie właśnie u mnie jest menu na całym ekranie, wszystko ładnie chodzi. Szkoda że nic nie zrobili z jakością, ale i tak jest poprawa w działaniu aplikacji. Rzeczywiście sprawdziłem i też działa na kablu mam tą aplikacje z czarnym tłem zainstalowana, Ty też?
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
1
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Nvidia Shield TV,Sony Bravia KD-55XE9005,X96
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Tak,mam zainstalowaną tą czarną,ale tak jak pisałem wcześniej menu mam w poziomie,ale filmy są odtwarzane prawidłowo,w pionie,brak obrotu aplkacji,zresztą w telefonie mam tak samo,aplikacja tylko otwiera się w pionie,dopiero filmy w poziomie,macie jakiś pomysł na to,może jakieś ustawienia tv?
REKLAMA:
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 8
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
1
Wersja Kodi: 19
System operacyjny:
Urządzenie: Nvidia Shield TV,Sony Bravia KD-55XE9005,X96
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
ok,dałem radę,zainstalowałem apkę
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
co prawda,czasem android tv ją wyłącza,ale po włączeniu ponownym znowu działa poprawnie
zastanawia mnie tylko dlaczego takie funkcje w tv są wyłączone jak ekran/ustawienia ekranu i ekran/obraz/tryb obraz auto wył
może właśnie te funkcje są wyłączone w android tv czy raczej gdzieś w ustawieniach można je aktywować,jakieś pomysły,podpowiedzi ?
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 15.
Urządzenie: samsung
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Witam, nie wiem czy w dobrym poście. Zakupiłem savio android tv-box-01. Podłączyłem HDMI do tv samsung UE32F4000AW. Zainstalowałem app HBO GO, tę czarną najnowszą. Uruchamia się strona główna hbo go, ale po kliknięciu zaloguj się i po pokazaniu listy operatorów, nie wbija mi mojego operatora. Żadnego operatora nie chce wbić. Poruszam się myszą. Proszę o jakąś poradę. Aha, Mam na tym smasungu, na pierwszym hdmi telewizję od orange na fun box 3.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: TV BOX
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
20-12-2017, 04:14 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2017, 04:15 PM przez Rigore.)
(19-12-2017, 01:42 PM)slga napisał(a): Witam, nie wiem czy w dobrym poście. Zakupiłem savio android tv-box-01. Podłączyłem HDMI do tv samsung UE32F4000AW. Zainstalowałem app HBO GO, tę czarną najnowszą. Uruchamia się strona główna hbo go, ale po kliknięciu zaloguj się i po pokazaniu listy operatorów, nie wbija mi mojego operatora. Żadnego operatora nie chce wbić. Poruszam się myszą. Proszę o jakąś poradę. Aha, Mam na tym smasungu, na pierwszym hdmi telewizję od orange na fun box 3.
Mam ten sam problem na moim TV BOX. Niezależnie czy próbuję to zrobić przez apkę czy wchodzę na HBOGO przez przeglądarki, nie mogę wybrać z listy rozwijanej operatora
Będę wdzięczna za jakieś sugestie.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 17.4
Urządzenie: Philips 49PUS7170/12
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Witam.
U mnie na TV Philips 49PUS7170/12 jak prubuje apkę zainstalować to nie podświetla sie "instaluj". Jakieś pomysły?
|