Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mecool M8s pro+ i błąd Netflix tvq-pb-103 (2.10.0)
#6
Dziś już mają inną gadkę: 

Cytat:We did a check on this and we are aware that some members are experiencing this. Good news is, there is nothing wrong with your device or your account. Our engineers are already working on having this resolved the soonest possible time! For the meantime, please continue to use Netflix on an alternate device.

Cytat:Well in this case we will respect your decision if you'll wish to cancel since we are still working on a fix for this issue and We do not have a guaranteed time frame as to when will this be resolve but rest assured that our Tier 3 engineers are currently working on a permanent fix for this. At this point, we ask for your patience and understanding as we try to work this out from our end. This might take more than a week or so just to set proper expectation.


Ciekawe czy coś ruszy czy tylko takie pierdzenie żeby się odczepić...
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Mecool M8s pro+ i błąd Netflix tvq-pb-103 (2.10.0) - przez mjw - 11-12-2018, 01:18 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości