Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: M8S pro+
Lokalizacja: Eblag
Płeć: Mężczyzna
Jest to mój pierwszy post, zatem z góry przepraszam za wszelkie błędy.
Posiadam M8S pro+. Korzystam z netflixa 5.0.5.build 16199. Od dwóch tygodni niestety nie korzystam.
Wyrzuca mi błędy 500.-115, 501.-115 oraz 502.-115.
Czy ktoś mógłby mi pomóc jak to ogarnąć ? Z góry dzięki
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 18
System operacyjny:
Urządzenie: M8S pro+
Lokalizacja: Eblag
Płeć: Mężczyzna
dzieki za pierwsza reakcję. Niestety powyższa odpowiedź odnosi się to uzytkownika windows korzystającego z kodi, w moim wypadku to android tv i mowa o normalnym uzytkowaniu konta netflix. Pamieć podreczna wyczyszczona. Teraz w dodatku nie chce przyjac loginu i hasła :-(...
Liczba postów: 6,026
Liczba wątków: 2,256
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
368
Wersja Kodi: 19.4
System operacyjny:
- Windows
- Android TV
- MacOS
- CoreELEC
Urządzenie:
Beelink GT - KING (CE)/Fire Cube/Fire Stick 4k MAX
Lokalizacja: KWP
Płeć: Mężczyzna
Pomyśl o CoreELEC z karty pamięci, wtyczka do Kodi 18 i masz Netflix w 720p.