11-07-2019, 07:37 AM
Sprawdzałem umowę z dostawcą dopiero za rok we wrzesniu mogę zmienić internet. Mam pytanie czy warto go brać w Multimedii czy może gdzie indziej? Mam rok na zastanowienie
Internet od Multimedii
|
11-07-2019, 07:37 AM
Sprawdzałem umowę z dostawcą dopiero za rok we wrzesniu mogę zmienić internet. Mam pytanie czy warto go brać w Multimedii czy może gdzie indziej? Mam rok na zastanowienie
REKLAMA:
No to zgadujemy jakich dostawców ma u siebie koper.... I to do września przyszłego roku...
Wszystko zależy gdzie mieszkasz - popytaj sąsiadów z czego korzystają, z czego są zadowoleni. Ja np. nie narzekam na VECTRE - w ciągu dziesięciu lat 2 awarie do 5 godzin (!), stałe IP, pomimo iż w umowie jest że zmienne (zmienili 2x w ciągu 10 lat - z pewnych względów wolę stałe IP niż DynamicDNS) świetna obsługa klienta, monterzy punktualni, solidni, zostawiają porządek po sobie. Natomiast u rodziny we Wrocławiu tragedia kompletna - zrezygnowali po 2 latach i przeszli na UPC. Są zadowoleni. Ale ja znam takich którzy są z neostrady zadowoleni... albo z cyfrowego polsatu....
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
11-07-2019, 08:24 AM
11-07-2019, 09:16 AM
Multimedii nie polecam. Mam od 6 lat (ze względu na brak alternatyw). Prędkość mimo umowy 60Mbps potrafi być przez większość czasu w granicach 1Mbps, czasami nawet 256Kb. Jedynie w środku nocy dochodzi do prędkości z umowy. Obecnie jest to dla mnie łącze zapasowe (ma publiczne IP i nie blokują portów) i jako główne jest internet domowy od T-Mobile.
11-07-2019, 10:01 AM
Z ciekawości sprawdziłem jak tam u mnie vectra...
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. Czyli praktycznie z umową...
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
12-07-2019, 11:19 AM
Nie polecam się z nimi wiązać na dłużej niż rok, a najlepiej po prostu miesiąc wypowiedzenia. Potrafią robić jaja z internetami, a proces reklamacyjny jest hmm, mało skutecznie prowadzony
REKLAMA:
13-07-2019, 05:55 PM
Ja nie mam problemów z Multimedią. W ciągu półtora roku 1 awaria 3h. Mam łącze 60 mbps, w praktyce jest trochę więcej. Ale mam umowę bezterminową. Okres wypowiedzenia to bodajże 2 miesiące.
Z minusów - miałem dostać zarządzalny router Cisco, dostałem noname i mogę sobie ustawić hasło i nazwę sieci. Wybrałem, bo w zasadzie było do wyboru to i Orange (oczywiście poza totalnie śmieciowymi). Podsumowując - myślę, że wszystko zależy od tego jaką masz infrastrukturę w okolicy (i po kim ją przejęli), niezależnie od dostawcy. Popytaj wśród sąsiadów i idź do nich porobić speedtesty o różnych porach dnia i nocy.
30-07-2019, 07:17 AM
Czytam te komentarze odnośnie różnych dostawców na Opiniuj.pl i wszędzie negatywne opinie zaczynam doceniać to co mam.
30-07-2019, 08:06 AM
Ta.. czytaj opinie wystawiane przez ludzi z całej polski zamiast popytać bezpośrednio w twoim sąsiedztwie. Wierz mi - ten sam dostawca inaczej działa w Gdańsku, inaczej w Nowej Soli, a inaczej w Nysie. Duże firmy, jak Vectra czy UPC czy Multimedia, wchodząc do danego miasta podkupują jakąś firmę, jej infrastrukturę i na tej bazie tworzą swoje usługi. Starają się ujednolicić sieć, tworzą nową infrastrukturę ale to trwa, ma pewne wady itp. I jeśli w danym mieście masz fajną obsługę to jest super. Ale w innym mieście może być inaczej. I wierz mi - nikt nie pisze pochwał na temat danej sieci. Na forach znajdziesz tylko negatywne opinie - bo jak coś działa to po co pisać?
Mój przykład. Znienawidzona wszędzie Vectra - zgodnie z opiniami w sieci, na facebooku, w kosmosie. Monterzy zostawiają syf, internet wiecznie nie działa, pingi złe i zrywa. Obsługa chamska i niemiła. A u mnie w mieście - monter był punktualny, po wierceniu odkurzył, sprzątnął, przy okazji zarobił 2 wtyczki do routera (mojego) bo mu się nie podobały (- za fee). Awarie 2 w ciągu 10 lat. Jedna teraz. Naprawa przez konsultanta (3 min. czekania, 10 diagnozy i naprawy), nie sprawiło mu problemu jak powiedziałem że nie mam w domu urządzeń z Windows - od razu przeszliśmy do konsoli na routerze, ładnie pomógł nie znając kompletnie oprogramowania które mam wrzucone na router - prosił tylko o wyniki komend linuksowych na zasadzie: proszę czekać... a teraz?. Ustalił usterkę, zapowiedział technika na drugi dzień między 14 a 16 (zgłaszałem o 21) - technik o 10 potwierdził przybycie i powiedział że nie muszę być w domu, bo skrzynka jest na zewnątrz, więc da radę. O 15 zadzwonił i powiedział że jest już ok. I faktycznie było. A opinie w sieci o Vectrze takie że jakby mój pis miał rybki, te rybki miały tasiemca i ten tasiemiec chciałby się podłączyć do sieci to nikt by mu nie polecił...
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
30-07-2019, 11:50 AM
koper napisał(a):normalnie mam 10MB koper napisał(a):Mam rok na zastanowienie koper napisał(a):zaczynam doceniać to co mam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|