Liczba postów: 74
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Sony A8 OLED
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Cześć,
Mam wykupiony dostęp do konta tb7.pl, chciałbym połączyć konto z Fanfilm - wpisałem dane do konta w zakładce "konta" niestety nie znajduje żadnych źródeł przez tb.7, dodatkowo postawiłem tb7 player.
Dzięki za odpowiedź.
Liczba postów: 3,839
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
436
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
23-10-2020, 01:20 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2020, 01:23 PM przez Tomek.)
A włączyłeś to źródło w zakładce źródła?
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 3,839
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
436
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
Dzisiaj oglądałem 2 filmy, wszystkie z dźwiękiem 5.1, wszystkie z tb7...
Może tych których szukasz po prostu nikt nie wrzucil... Podaj czego szukałeś to potem sprawdzę.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 3,839
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
436
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
No chłopie... Tobie się nigdy nie zdarzyło przy dwójce dzieci zabrać inne z przedszkola... Czasem coś nawali
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Sony A8 OLED
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
23-10-2020, 07:27 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2020, 07:35 PM przez jp44.)
Źródła przestały działać. Pytanie : czy dostępny dzienny limit transferu 10 GB jest zależy od strumieniowania online w Fanfilm. Dziwna rzecz, dostałem nowe konto, obejrzałem 1 odcinek serialu o wielkości 2 GB a serwis pokazuje, że zostało mi 30 mb wolnego transferu - co to ma być ? Jakieś nieuczciwe praktyki ? Wcześniej nic nie oglądałem, nie pobierałem żadnych plików. Stąd nagle źródła przestały działać ? Jeżeli tak to ma wyglądać to podziękuję za nieuczciwość .
PS : z ciekawości wbiłem dane do Jdwonloader, także pokazuje 30 mb dostępnego transferu.
Wykupiłem dostęp na 24/h bezpośrednio od tb7.pl - na tym się kończy moja przygoda z tym serwisem.
Zdecydowanie odradzam.
Liczba postów: 757
Liczba wątków: 34
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
15
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Homatics r 4k plus/Nokia 8000
Lokalizacja: Sieć
Płeć: Mężczyzna
A ja zdecydowanie polecam.
# Kodi rządzi #
Liczba postów: 3,839
Liczba wątków: 39
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
436
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: King
Lokalizacja: form nowhere
Płeć: Mężczyzna
23-10-2020, 08:14 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2020, 08:16 PM przez Tomek.)
Tak. Limit obowiązuje w fanfilm. Nie musisz obejrzeć całego filmu, serialu a jego wielkość odlicza się od limitu. A więc jeśli odpaliłeś serial np. 3 odcinki, ale obejrzałeś do końca tylko 1, to i tak policzył transfer za te 3. Odpalenie nawet na 1 sekundę zżera transfer. Ale są one w historii i przez wtyczkę tb7 player można je w ciągu 24h obejrzeć nieskończoną ilość razy.
Także to że obejrzałeś 1 do końca, nie jest równoznaczne z transferem który wykorzystałeś na "sprawdzenie filmu". Z tego co kojarzę, mają o tym w regulaminie.
Najłatwiej to sprawdzić wchodząc na stronie tb7 w
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. tam będziesz miał jasno pokazane na co poszedł transfer.
A ja zdecydowanie polecam. Zero problemów ze źródłami, dobra jakość, a 30 gb wystarczy przy oglądaniu kilka razy w tygodniu
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2018
Reputacja:
0
Wersja Kodi: 20.0
System operacyjny:
Urządzenie: Sony A8 OLED
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
24-10-2020, 08:11 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-10-2020, 08:14 AM przez jp44.)
Wszystko już wiem o tb7.pl, gdyż dziś z rana transfer się odnowił i serwis został przeze mnie przetestowany i niestety mam bardzo złe odczucia co do jakości usług.
Każde odpalenie źródła wiąże się t z automatyczną utratą transferu, niezależnie czy oglądasz coś przez sekundę czy przez godzinę. Jeżeli odpalę serial, dany odcinek i nie zdążę obejrzeć go w całości, powtórne włączenie źródła = utrata kolejnych GB danych. Zdarzyć się także może, że źródło wyświetli błędny film/serial lub wcale go nie wyświetli, nie wejdzie z automatu = utrata danych!
Jest to nieuczciwe, wprowadza użytkownika w błąd, ewidentnie serwis robi to celowo aby w jak najkrótszym czasie wykorzystać transfer danych po to aby doładować kolejny transfer.
Dla mnie są to nieuczciwe praktyki, nie zamierzam płacić za coś czego nie oglądam lub przez pomyłki serwisu tracić mój wykupiony transfer czy też za powtórne odtworzenie tego samego źródła w celu kontynuacji filmu/serialu.
Nic innego jak żerowanie na ludzkiej naiwności.