Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tivimate premium (jak nagrywać)
#1
Cześć wam. Jestem nowy w iptv ale robię już małe postępy Wink Mam tivimate premium. Podpowiecie czy mogę w tej aplikacji zaplanonywać programy do nagrywania? Czy mogę ustawić pen drive jako dysk do zapisywania? Na chwilę obecną jak próbuję to mogę zapisywać tylko na małej pamięci mojego mi box'a i to też raz nagrywa 10 s raz minutę.
Macie jakieś lepsze doświadczenia z tą aplikacją niż ja ? Wink
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Ja nagrywam na serwer w domu ale jak skonfigurujesz ten pendrive jako pamięć wewnętrzną to będziesz mógł na nim nagrywać.
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
(24-02-2021, 11:01 AM)mjw napisał(a): Ja nagrywam na serwer w domu ale jak skonfigurujesz ten pendrive jako pamięć wewnętrzną to będziesz mógł na nim nagrywać.
Podpowiesz jak to zrobić ? Smile
Odpowiedz
#4
Nie mam teraz pod ręką mi boxa bo nie ma mnie w domu ale jak dobrze pamiętam to wchodzisz w ustawienia urządzenia, pamięć i tam wybierasz pendrive i dajesz formatuj jako pamięć wewnętrzna czy coś takiego. Tongue
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#5
(24-02-2021, 11:57 AM)mjw napisał(a): Nie mam teraz pod ręką mi boxa bo nie ma mnie w domu ale jak dobrze pamiętam to wchodzisz w ustawienia urządzenia, pamięć i tam wybierasz pendrive i dajesz formatuj jako pamięć wewnętrzna czy coś takiego. Tongue
Dzięki. Znalazłem. Smile
Zeby się nagrywało to wystarczy mieć włączonego boxa, a apka sama w tle bedzie działać ?
Odpowiedz
#6