Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Edycja listy m3u
#1
Witam Wszystkich. Na początku sorki za ewentualny wybór działu (proszę o przeniesienie do właściwego). Jestem początkującym użytkownikem Kodi. Korzystam z podstawowych narzędzi do oglądania IPTV (PVR IPTV KLIENT plus MTV-Guide) oraz testuję użytkowanie dodatków ze sklepu google. To tyle na początek.... Mam problem z edycją listy M3U (z Allie). Po pierwszym uruchomieniu listy czekałem ze 20 minut aż się załaduje....chyba z 40k kanałów. Cała Europa i figle. Udało mi się zapisać na kompie tę listę. Po edycji wstępnej  w notepadzie++ pozostawiłem same PL plus te figle Cool. Udało mi się nawet poprzestawiać kolejność kanałów. Odpaliłem na kompie w vlc i wszystko oki, kanały ustawione jak chciałem. Wrzuciłem listę do PVR-ka, odpaliłem a tu kanały "rozsypane" wg jakiegoś klucza z oryginału. Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć o co chodzi? Na końcu każdej linijki kanału jest liczba większa lub mniejsza - czy to jest tutaj zapisane i odpowiada za kolejność kanału. Nadmienię ,że epg działa. Przy okazji zapytam jako jeszcze laik - powtarzające się kanały na liście - czy muszą być czy można usunąć?. Dzięki z góry za wskazówki, porady i sugestie. Sorki jeśli temat taki był poruszany na forum ale ja nie znalazłem. Pozdrawiam
Odpowiedz
REKLAMA:



#2