@Łonogrzmot
Dzięki za komentarz.
Cieszę się że i na Chromecast też jednak działa.
Może @ssooqq ma jakiś wadliwy egzemplarz?
Dzięki za komentarz.
Cieszę się że i na Chromecast też jednak działa.
Może @ssooqq ma jakiś wadliwy egzemplarz?
TB7 player
|
@Łonogrzmot
Dzięki za komentarz. Cieszę się że i na Chromecast też jednak działa. Może @ssooqq ma jakiś wadliwy egzemplarz? REKLAMA:
13-03-2024, 12:30 PM
(13-03-2024, 12:25 PM)ssooqq napisał(a): @tele Na chromecast mogę się zalogować, wyszukać pliki, ale jak chcę oglądać to nie chce się włączyć i urządzenie się zawiesza.
13-03-2024, 01:15 PM
ssooqq napisał(a):ale jak chcę oglądać to nie chce się włączyć i urządzenie się zawiesza. ssooqq napisał(a):Przy wybudzaniu wyłącza wifi albo zwalnia internet do 2mbit. ssooqq napisał(a):Tivimate nagrywa materiały jedną sekundę. Tak na szybko przykładowo przykładowe nagranie Chromecast 4 4K TiviMate 4.7.0 Premium Okay pośmiałem się, ale trzymajmy się sedna w postaci wtyczki tb7 player. Problematyka pojedynczych użytkowników z urządzeniami, ograniczenia/zabezpieczenia narzucone przez firmę Google w Android TV/Google TV 11-12 dla wszystkich urządzeń korzystających z tych systemów, to zdecydowanie inne działy/tematy na forum.
17-03-2024, 06:49 PM
Cześć wszystkim,
Mam nadzieję że nie popełnię tym postem żadnego wykroczenia Mam od dłuższego czasu problem z odtwarzaniem filmów z tb7. Zarówno w fanfilm jak i w TB7 player wyszukuje mi źródła ale żadnego nie odtwarza. Za każdym razem wyskakuje komunikat "Nieudane odtwarzanie jednej lub więcej pozycji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pliku dziennika zdarzeń". Zrobiłem loga: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. Ta sama sytuacja jest na Windowsie i sticku podpiętym do TV. Jest w stanie mnie ktoś nakierować na rozwiązanie? Dzięki z góry i pozdrawiam.
Analizując załączony log, obstawiam, że twój adres IP jest z jakiegoś powodu niezaufany i być może serwer zanim dopuści do pobrania pliku, przechodzi przez dodatkowe zabezpieczenie CloudFlare. Świadczy o tym fragment "<title>Just a moment...</title>"
Musiałbyś spróbować podłączyć się pod inny internet, np. udostępnić z komórki, albo pójść z lapkiem do znajomego/sąsiada i wówczas sprawdzić, czy zadziała. P.S. Jak wstawiłem ten link u siebie, w kod wtyczki (na potrzeby testu), to działa.
17-03-2024, 08:22 PM
(17-03-2024, 07:14 PM)tele napisał(a): Analizując załączony log, obstawiam, że twój adres IP jest z jakiegoś powodu niezaufany i być może serwer zanim dopuści do pobrania pliku, przechodzi przez dodatkowe zabezpieczenie CloudFlare. Świadczy o tym fragment "<title>Just a moment...</title>" Próbowałem i to nie działa. W trzech różnych sieciach i przez VPN. Ciągle to samo. Jednocześnie bezpośrednio ze strony TB7 mogę ściągać ten plik więc to musi być coś z kodi. REKLAMA:
17-03-2024, 08:57 PM
(17-03-2024, 08:38 PM)tele napisał(a): @Karob666 Tak, już wcześniej ją wypróbowałem. Odtwarzanie nie działa.
17-03-2024, 09:12 PM
(17-03-2024, 08:58 PM)tele napisał(a): @Karob666Jeszcze raz zaktualizowałem dodatek z twojego pliku i wciąż bez zmian. To jakiś ciężki przypadek chyba
@Karob666
Możesz jeszcze spróbować użyć zewnętrznego odtwarzacza, np. VLC. Jeśli nie masz takowego zainstalowanego na laptopie, to pobierz sobie go ze strony By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. i zainstaluj. W systemie Windows, do folderu %appdata%/kodi/userdata wgraj przed uruchomieniem Kodi plik playercorefactory.xml , jeszcze raz zainstaluj w Kodi wtyczkę z załącznika, i jak będziesz chciał odtworzyć plik z biblioteki tb7, to na nim wybierz z menu kontekstowego (prawy przycisk myszy) opcję "Odtwórz, używając ..." pozycję VLC. Kodi powinien przekazać odtwarzanie do programu VLC. Wówczas eliminujesz KODI z odtwarzania, co pozwoli sprawdzić, czy to jego wina. Oczywiście na AndroidTV też można to zrobić - tu przykład użycia innego programu do tego celu: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. W tej wersji wtyczki, dodałem w jej ustawieniach (tam gdzie wpisuje się nazwę użytkownika i hasło) 2 dodatkowe ustawienia, które można spróbować zmieniać i zobaczyć, czy w którejś kombinacji zadziała u Ciebie odtwarzanie. Jedna uwaga - Aby sposób z zewnętrznym odtwarzaczem działał, nie może być zaznaczona opcja "Starsza metoda odtwarzania"
18-03-2024, 06:13 PM
@tele dzięki za zaangażowanie. Dopiero znalazłem chwilę teraz żeby wprowadzić zmiany. Zrobiłem jak pisałeś. Teraz przy próbie odpalenia z biblioteki wywala komunikat "serwer zwrócił błąd 403". Oto log ze zdarzenia By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Możliwe jest że jest coś namieszane ze ścieżkami do kodeków?? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|