Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z internetem
#1
Witam. Na moim android boxie gdy tylko włączę KODI tracę połączenie z internetem. Nie chodzi tu tylko o boxa lecz o wszystkie urządzenia. Router po prostu przy włączonym KODI na boxie zaczyna sprawdzać połączenie z internetem przez co jest nieaktywny. W przeglądarce wyświetla się wtedy na innych urządzeniach "Sprawdzanie połączenia z internetem. Proszę czekać połączenie z internetem jest obecnie testowane". Stan ten trwa przez jakieś 30 sek po czym przez 10 sek internet działa normalnie by znów wrócić stanu "Sprawdzania połączenia. Co ciekawe przez te 10 sek jak zdążę odpalić jakiś plik lub stream to chodzi płynnie bez problemu. Wychodzi na to, że problem odbywa się tylko podczas czynnego korzystania z KODI niż z biernego oglądania. Boxa MXIII 2GB posiadam już 2 lata, nigdy nie było takich problemów. Mam wersje 16.1 gdyż przy wyższej niestety obraz klatkował i dźwięk nie nadążał. Jest to czysta wersja Kodi a Box został wyczyszczony po kupnie.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
W jaki sposób masz połączonego boxa - wifi czy kabel?
Jeśli chcesz nas wspomóc jakąś kwotą możesz to zrobić przez poniższy banner!




 [Obrazek: a015.gif]


Jak uzyskać logi: By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Odpowiedz
#3
Przez Wifi
Odpowiedz
#4
Przekonfiguruj modem lub też zresetuj go od nowa. Problem nie leży w Twoim boxie.
Odpowiedz
#5
(27-02-2018, 11:37 AM)zm1c4l napisał(a): Przekonfiguruj modem lub też zresetuj go od nowa. Problem nie leży w Twoim boxie.

Zrobiłem jak powiedziałeś, nadal to samo.
Odpowiedz
#6
Login, hasło i DNS na pewno są dobrze wpisane w routerze? Sprawdź czy będziesz miał tak samo przy vpn.
Odpowiedz
REKLAMA:





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości