Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki.
Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - Wersja do druku

+- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl)
+-- Dział: TV BOXy i inne urządzenia (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=69)
+--- Dział: Dyskusja ogólna (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=35)
+--- Wątek: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY (/showthread.php?tid=4733)

Strony: 1 2


Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - adrt8v - 14-10-2022

Witam.

Otóż nie mogę sparować słuchawek nausznych z tym boxem, który widzi je, jednak po próbie sparowania jest ciągłe niepowodzenie. Jakieś rady?


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - Ktosi - 15-10-2022

To może najpierw je zresetuj.


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - adrt8v - 28-10-2022

Udało się, po zmniejszeniu dystansu podczas parowania...


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - adrt8v - 12-11-2023

Cześć. Zauważyłem, że jeśli puszczę z telefonu spotify na głośniki bezpośrednio za pomocą bluetooth, to jest to określona, ale dobra, pewna głośność i uwaga - puszczam przez nokia box tą samą muzykę, ale najpierw na box za pomocą wifi używając połączenia na zasadzie wifi, ponieważ spotify premium pozwala na to, a z boxa do głośników kablem optycznym i tu dźwięk jest dużo ciszej niż wcześniej przez bluetooth.
Dlaczego tak jest? Czyż nie powinno być tak, że android box połączony z głośnikiem kablem optycznym powinien dawać najwyższą jakość? Ogólnie chciałbym wyciskać jak najwięcej, nie przełączając na bluetooth urządzenia, kiedy mam normalnie poprowadzony kabel.
Co w takiej sytuacji?
Android boxy najwyraźniej potrzebują jeszcze wsparcia innym urządzeniem dźwiękowym przed głośnikiem.


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - szopns - 12-11-2023




RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - adrt8v - 05-12-2023

Cześć
Posiadam ten box nokia 8000 uż dobrych parę lat. Ostatnio co raz częściej się zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować. Taki reset zwyczajnie pomaga na dłuższy czas. Jaka może być przyczyna? Sprzęt się zwyczajnie zużył lub wymagania systemowe androida i aplikacji wzrosły że już nie wyrabia? Jest to możliwe i trzeba będzie szukać wymiany?


Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - servisco2 - 05-12-2023

Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - Łonogrzmot - 05-12-2023

(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - adrt8v - 05-12-2023

(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.

(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?

Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.


RE: Nokia streaming box 8000 TEMAT OGÓLNY - servisco2 - 05-12-2023

(05-12-2023, 09:24 AM)adrt8v napisał(a):
(05-12-2023, 08:29 AM)servisco2 napisał(a): Nie masz przypadkiem zaktualizowanej do Androida 12 ?

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Zauważyłem, że po tej aktualizacji działa gorzej niż wcześniej. Po ustawieniach fabrycznych jednak miałem już od razu 12 teraz.

(05-12-2023, 08:37 AM)Łonogrzmot napisał(a):
(05-12-2023, 07:34 AM)adrt8v napisał(a): zacina muszę zresetować, żeby móc go użytkować.

W rozumieniu "powrót do ustawień fabrycznych"?

Chodzi o ponowne uruchomienie. Fabryczne ustawienia już raz przywróciłem jednak widzę, że problem wrócił. System sam wymusił aktualizacje i nie da się tego wyłączyć bo zrobił to sam.
Miałem podobne problemy, ale na szczęście wystarczy napisać do supportu (lub poczekać na oficjalny update) i podać problem oraz nr seryjny urządzenia, wyślą aktualizację na twoje urządzenie "v.796"



Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka