Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania - Wersja do druku +- Forum społeczności kodiwpigulce.pl - wszystko o Kodi! Polskie wtyczki, dodatki, poradniki. (https://forum.kodiwpigulce.pl) +-- Dział: Pomoc z Kodi (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=7) +--- Dział: Problemy z wtyczkami (https://forum.kodiwpigulce.pl/forumdisplay.php?fid=22) +--- Wątek: Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania (/showthread.php?tid=976) |
Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania - funkyman - 07-08-2018 Witam serdecznie społeczność, Od blisko roku używam kodi z h96 pro+ i do tej pory miałem zero problemów z serwisem wizja.tv. Niestety od kilku dni wszystko padło, konkretnie- zarówno wtyczka MTV guide jak i kodiver zgłaszają mi że podaję "nieprawidłowe dane logowania wizja.tv" i pusta lista kanałów. Próbowałem już wszystkiego- restart routera, reinstalacja kodi, przywracanie boxa do stanu fabrycznego, w końcu założyłem nowe konto na wizji i testowo wykupiłem premium na 7 dni - nic do nie dało. Dodam, że wszystko w kodi jak i w boxie działa elegancko- wszystkie inne wtyczki itd. Tylko ta cholerna wizja na której najbardziej mi zależy :/ Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki. RE: Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania - zm1c4l - 07-08-2018 Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi. RE: Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania - funkyman - 08-08-2018 (07-08-2018, 10:06 AM)zm1c4l napisał(a): Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Restart routera faktycznie był dość drastyczną metodą, tym bardziej że mam światłowód i skończyło się ustawianiem go u dostawcy od nowa (na szczęście to mój kumpel ) Najważniejsze jednak, że to pomoglo- obie wtyczki hulają jak przedtem Przy następnej takiej sytuacji spróbuję jakoś inaczej rozwiązać problem. Tak czy inaczej dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam. RE: Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania - dudek_a - 16-08-2018 (08-08-2018, 11:20 AM)funkyman napisał(a):(07-08-2018, 10:06 AM)zm1c4l napisał(a): Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi. Witam! Zainteresowała mnie informacja, że używasz, bez problemu, MTV guide. Jak rozumiem z nagrywaniem nie masz problemów. Może pomógłbyś mi uruchomić nagrywanie. Próbowałem wielokrotnie - bez rezultatów. Bez problemu można "zadeklarować" nagranie jakiegoś programu lecz nic się nie nagrywa. I nie ma też żadnego komunikatu o błędzie. Druga sprawa to uruchamianie programów z poziomu MTV guide. Też nie działa. I też nie ma żadnego komunikatu. Być może oba problemy mają jedną przyczynę. Konfigurację Wizji.tv i MTV guide brałem z ich stron. Z góry dziękuję za każdą pomoc! |