Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z Wizja.tv we wtyczkach MTV G i kodiver - nieprawidłowe dane logowania
#1
Sad 
Witam serdecznie społeczność,

Od blisko roku używam kodi z h96 pro+ i do tej pory miałem zero problemów z serwisem wizja.tv. Niestety od kilku dni wszystko padło, konkretnie- zarówno wtyczka MTV guide jak i kodiver zgłaszają mi że podaję "nieprawidłowe dane logowania wizja.tv" i pusta lista kanałów. Próbowałem już wszystkiego- restart routera, reinstalacja kodi, przywracanie boxa do stanu fabrycznego, w końcu założyłem nowe konto na wizji i testowo wykupiłem premium na 7 dni - nic do nie dało.

Dodam, że wszystko w kodi jak i w boxie działa elegancko- wszystkie inne wtyczki itd. Tylko ta cholerna wizja na której najbardziej mi zależy :/

Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki.
Odpowiedz
REKLAMA:



#2
Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi.
Odpowiedz
#3
(08-07-2018, 10:06 AM)zm1c4l napisał(a): Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi.

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Restart routera faktycznie był dość drastyczną metodą, tym bardziej że mam światłowód i skończyło się ustawianiem go u dostawcy od nowa (na szczęście to mój kumpel Smile ) Najważniejsze jednak, że to pomoglo- obie wtyczki hulają jak przedtem Wink

Przy następnej takiej sytuacji spróbuję jakoś inaczej rozwiązać problem. Tak czy inaczej dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
Odpowiedz
#4
(08-08-2018, 11:20 AM)funkyman napisał(a):
(08-07-2018, 10:06 AM)zm1c4l napisał(a): Podjąłeś naprawdę radykalne środki jak restart routera czy przywracanie boxa do stanu fabrycznego i uważam że nie potrzebnie. Zgłaszający komunikat który dostajesz w mtvguide może być oznaką o ograniczonym dostępie do serwisu (internet) albo rzeczywiście podajesz błędne dane logowania. Korzystam z wizji i przed chwilą dla Ciebie sprawdziłem czy występują takie problemy i jak się okazało problemów nie ma jak i na mtvguide i kodiver. Jeśli problemy będą w dalszym ciągu się powtarzać proszę przedstawić log kodi.

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Restart routera faktycznie był dość drastyczną metodą, tym bardziej że mam światłowód i skończyło się ustawianiem go u dostawcy od nowa (na szczęście to mój kumpel Smile ) Najważniejsze jednak, że to pomoglo- obie wtyczki hulają jak przedtem Wink

Przy następnej takiej sytuacji spróbuję jakoś inaczej rozwiązać problem. Tak czy inaczej dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.

Witam!
Zainteresowała mnie informacja, że używasz, bez problemu, MTV guide. Jak rozumiem z nagrywaniem nie masz problemów. Może pomógłbyś mi uruchomić nagrywanie. Próbowałem wielokrotnie - bez rezultatów. Bez problemu można "zadeklarować" nagranie jakiegoś programu lecz nic się nie nagrywa. I nie ma też żadnego komunikatu o błędzie. Druga sprawa to uruchamianie programów z poziomu MTV guide. Też nie działa. I też nie ma żadnego komunikatu. Być może oba problemy mają jedną przyczynę.
Konfigurację Wizji.tv i MTV guide brałem z ich stron.
Z góry dziękuję za każdą pomoc!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości