I would like to start streaming Polish TV and I can't do it for the hell. I come to the stage of adding the server to the file manager and I have the info "Failed connection to the server"
Any ideas?
Any ideas?
|
Kodi 17.6 na Android 7.1.2 problemy
|
|
I would like to start streaming Polish TV and I can't do it for the hell. I come to the stage of adding the server to the file manager and I have the info "Failed connection to the server"
Any ideas? REKLAMA:
03-04-2022, 06:55 AM
YES. Remove links from your post.
Use kodi 19
Widziałem rzeczy, o których wam ludziom nawet się nie śniło. Płonące okręty szturmowe w konstelacji Oriona. Strumienie elektronów jarzące się w ciemności przy wrotach Tannhausera. Pamięć o wszystkich tych chwilach zniknie w otchłani czasu, jak łzy w deszczu. Pora umierać...
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|