03-08-2021, 07:13 PM
Witam,
moze ktos mial juz cos podobnego i zna rozwiazanie mojego problemu na PlusX.
Przed jakimis 4 miesiacami zakupilem u nich Paket "Germany Full-HD".
Jak dotychczas nie bylo zadnych problemow.
Niestety, od jakiegos tygodnia wystepuja u mnie problemy z odbiorem Programow na PlusX.
Do PlusX uzywam URL-Playlisty na TiviMate.
Najdziwniejsze jes to, ze tylko programy "Sky Cinema" nie chodza wogole a pozostale sporadycznie sie zrywaja
lub tez wystepuje czeste buforowanie.
Alternatywnie probowalem tez na OTT-Navigatorze odpaliac te sama Play-Liste.
Niestety, efekt ten sam.
Dzis zwrocilem sie z moim problemem do serwisu PlusX.
Ich skapa odpowiedz na moj problem to te trzy wyrazy: "fix reload list"
Dokonalem wiec aktualizacji mojej Play-Listy na opcji w Tivimate jak rowniez na OTT-Navigatorze.
Niestety, dalej bez zmian.
W mojej "ostatniej probie", usunalem kompletnie te Play-Liste z Tivimate, nastepnie zamknalem Tivimate
i po ponownym wystartowaniu, wpisalem te sama liste na nowo.
I wyobrazcie sobie, ze to pomoglo!
Oczywiscie nie wiem czy to tylko krotkotrwaly efekt, czy tez problem zostal w ten sposob na dluzej rozwiazany.
Nie widze za bardzo w tym logiki. Przeciez juz wczesniej dokonalem aktualizacji mojej Play-Listy i nic to nie dalo.
Moze mialby ktos na to jakies logiczne wytlumaczenie, dlaczego dopiero usuniecie i ponowne wgranie Play-Lsty
rozwiazalo problem!
Za pomoc z gory dziekuje.
moze ktos mial juz cos podobnego i zna rozwiazanie mojego problemu na PlusX.
Przed jakimis 4 miesiacami zakupilem u nich Paket "Germany Full-HD".
Jak dotychczas nie bylo zadnych problemow.
Niestety, od jakiegos tygodnia wystepuja u mnie problemy z odbiorem Programow na PlusX.
Do PlusX uzywam URL-Playlisty na TiviMate.
Najdziwniejsze jes to, ze tylko programy "Sky Cinema" nie chodza wogole a pozostale sporadycznie sie zrywaja
lub tez wystepuje czeste buforowanie.
Alternatywnie probowalem tez na OTT-Navigatorze odpaliac te sama Play-Liste.
Niestety, efekt ten sam.
Dzis zwrocilem sie z moim problemem do serwisu PlusX.
Ich skapa odpowiedz na moj problem to te trzy wyrazy: "fix reload list"
Dokonalem wiec aktualizacji mojej Play-Listy na opcji w Tivimate jak rowniez na OTT-Navigatorze.
Niestety, dalej bez zmian.
W mojej "ostatniej probie", usunalem kompletnie te Play-Liste z Tivimate, nastepnie zamknalem Tivimate
i po ponownym wystartowaniu, wpisalem te sama liste na nowo.
I wyobrazcie sobie, ze to pomoglo!
Oczywiscie nie wiem czy to tylko krotkotrwaly efekt, czy tez problem zostal w ten sposob na dluzej rozwiazany.
Nie widze za bardzo w tym logiki. Przeciez juz wczesniej dokonalem aktualizacji mojej Play-Listy i nic to nie dalo.
Moze mialby ktos na to jakies logiczne wytlumaczenie, dlaczego dopiero usuniecie i ponowne wgranie Play-Lsty
rozwiazalo problem!
Za pomoc z gory dziekuje.
[i]Aby zrodziło się to co możliwe, należy stale próbować tego co niemożliwe.[/i]