06-01-2019, 05:31 PM
Testował ktoś nowego softa pod m8s pro l? By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Mecool M8s pro+ i błąd Netflix tvq-pb-103 (2.10.0)
|
06-01-2019, 05:31 PM
Testował ktoś nowego softa pod m8s pro l? By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
REKLAMA:
08-01-2019, 10:33 AM
Mozecie mi napisać co zrobiliście/napisaliscie do Gearbest aby Wam zaproponowali zwrot cześci kasy? jak to najlepiej "ugryzc" aby nie bylo zbednych pytan, zeby wiedzieli w czym problem? Faktycznie na ta chwile Box nie fajnie dziala.. a kupilem go glownie do Netflixa i Youtube.. moze cos oddadza, dozbieram i kupie cos z certyfikacja..
08-01-2019, 11:00 AM
Mi proponowali tylko częściowy zwrot z racji tego, że korzystałem z pudełka kilka tygodni, nim się uwalił.
Napisałem im wiadomość, że to ostatnie moje zakupy w ich sklepie, są inne z których będę korzystał w przyszłości itp. Odpowiedzieli mi, że "wyjątkowo dla mnie robią wyjątek i zwracają całą kwotę za zakup".
08-01-2019, 11:50 AM
ja juz mam box rok.. niecały.. takze bedzie pewnie troszke inaczej.. ale widze w komentarzach ze roznie oddaja.. ciekawe od czego to zalezy..
08-01-2019, 09:49 PM
10-01-2019, 05:30 PM
Dziś dostałem zwrot 35$. Użytkowałem >45dni. Co zrobiłem ? Proste. Dziwnym trafem gearbest miał akurat promocję na to urządzenie. Wystawiłem wymowną recenzję żeby tego nie kupować bo netflix nie działa. Od razu miałem ticketa na koncie z pytaniem co jest nie tak. Opisałem problem, wysłałem fotę i wziąłem co dali. I tak jestem w plecy, ale lepsze to niż nic. Zwrot na paypala.
REKLAMA:
Wczoraj napisalem do gearbest o problemie z netflixem hd, boxa kupilem we wrzesniu 2017 i zaproponowali mi $10 zwrotu Jak dla mnie super rozwiazanie, bede mial na pilota z air mouse
13-01-2019, 12:36 PM
Mozecie dokladnie napisac co wyslaliscie do geberest
13-01-2019, 01:31 PM
(13-01-2019, 12:36 PM)deepack16 napisał(a): Mozecie dokladnie napisac co wyslaliscie do geberest Zrobilem jak kolega wyzej, czyli najpierw wystawilem negatywna recenzje produktowi. Na nastepny dzien dostalem od nich info prywatne, zebym opisal problem. Opisalem problem - nie dziala Netflix HD, a dzialal przez ponad rok. A box ma certyfikacje Widevine L1, a moge ogladac tylko netflixa w SD. Wyslalem filmik w ktorym pokazuje, ze mi sie apka HD nie odpala, a SD dziala i jest WV L1. Dostalem info zebym zresetowal boxa, odpisalem, ze juz to dawno zrobilem i zapropnowali mi czesciowy zwrot kasy i tyle
13-01-2019, 05:03 PM
Ja napisalem opinie i ja zmienili kliklem jedna gwiazdke a w opiniach jest 4.5 jaja jak nic
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|