15-04-2022, 11:12 AM
Masz rację bo nawet mnie zablokowali a czy oni odblokowują konto po jakimś czasie czy trzeba ich prosić
Pomoc w konfiguracji Teleelevidenie
|
15-04-2022, 11:12 AM
Masz rację bo nawet mnie zablokowali a czy oni odblokowują konto po jakimś czasie czy trzeba ich prosić
REKLAMA:
15-04-2022, 11:15 AM
15-04-2022, 11:25 AM
To jednym słowem kasa przepadła
15-04-2022, 12:24 PM
Musiałeś naruszyć zasady.
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW
15-04-2022, 01:46 PM
Nie naruszyłem zasad przecież brak regulaminu
15-04-2022, 01:47 PM
Nie mówiłem o regulaminie tylko o zasadach:
"Informacje dla klientów: Nie przekraczaj jednego aktywnego użycia na jedną listę odtwarzania, w przeciwnym razie Twoja subskrypcja zostanie anulowana. Konta bez aktywnych urządzeń, bez dostępnych "gifts", bez dodatniego salda i bez aktywności finansowej przez ponad pięć miesięcy zostaną fizycznie usunięte bez zapisywania."
"Mym sojusznikiem jest Moc, i potężnym sojusznikiem ona jest." -- Mistrz Yoda
Ze względu na prośbę jednego z Junior Member: nie odpowiadam na PW REKLAMA:
15-04-2022, 02:52 PM
Ale ja tylko mu zwróciłem uwagę ze nie ktore kanały nie chodzą i już blokada klient nic nie ma do powiedzenia
15-04-2022, 06:34 PM
15-04-2022, 06:46 PM
15-04-2022, 08:45 PM
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|