Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amazon Fire TV Stick
(06-05-2023, 05:15 PM)salata napisał(a): Urządzenia są przypisane do regionu po numerze seryjnym. Jak numer się nie zgadza to nie pozwoli zainstalować aplikacji z innego regionu. Ja załatwiłem to przez support i mi przepisali z DE do PL.


Witam, dziękuję za info, jak zidentyfikowałeś (sam) że urządzenie jest przypisane do DE/Niemcy? czy zrobił to support?, mój stick ma na obudowie opis EU  L - 1855 Luxembourg? czy to oznacza że jest tam przypisane? Jak kontaktowałeś się z pomocą techniczną ? dzwoniłeś , pisałeś na chat czy wysyłałeś maile?
Odpowiedz
REKLAMA:



Po prostu kupiłem go w Niemczech, ale wiem że sprzęt jest regionalizowany. Skontaktowałem się przez chat z pomocą techniczna w US poprzez Amazon.com. Powiedziałem, że dostałem w prezencie i proszę o zmianę regionu na mój lokalny Polski. W ustawieniach konta miałem podany adres polski, więc nie musieli długo weryfikować.
Odpowiedz
(08-05-2023, 11:53 AM)salata napisał(a): Po prostu kupiłem go w Niemczech, ale wiem że sprzęt jest regionalizowany. Skontaktowałem się przez chat z pomocą techniczna w US poprzez Amazon.com. Powiedziałem, że dostałem w prezencie i proszę o zmianę regionu na mój lokalny Polski. W ustawieniach konta miałem podany adres polski, więc nie musieli długo weryfikować.



Witam, dzięki za info.... Skontaktowałem się z pomocą tech.  rozmawiałem z nimi ponad godzinę i wyszło na to że osoba z którą rozmawiałem nie wiedziała nic o możliwości przepisywania regionu do urządzenia, natomiast zaproponował mi żebym zmienił sobie region na USA podał lipne dane adresowe ( które sama mi podała w rozmowie ) i pobrał apli HBO MAX zainstalował a potem z powrotem wrócił do regionu PL, oczywiście aplikację miałem już wcześniej zainstalowaną na sticku bez potrzeby takiej zmiany , zrobiłem to po prostu przez x-plore  . Reasumując Pan w rozmowie powiedział że problemy z HBO Max i instalacją na amazon fire stick są od początku i operator AMAZON nie robi nic mimo ciągłych apeli o naprawienie tego błędu.

Dzień dobry, wracając do aplikacji na amazon fire stick czy mogą koledzy polecić jakieś darmowe apki gdzie można oglądać starsze  teledyski , filmy, seriale ?
Odpowiedz
Nie ma regionów na sztywni przypisanych do kupionego sticka, co najwyżej może być region sprzedaży czyli wersja oprogramowania sticka na rynek w danym kraju . Różnica tylko i wyłącznie w aplikacjach domyślnych ustawionych pod region czy kraj używania. Od regionu zakupu zależy też pilot który ma często inne przyciski aplikacji.

To identyczny sposób jak stosowany w telefonach, aktualizacje dla kraju czy regionu albo brandowane pod operatora.

Stick przyjmuje zwykle region pierwszego rejestrowanego konta Amazon. Jak ktoś ma problemy ze zmianą regionu to pozostałość po koncie używanym wcześniej i wtedy pomoże tylko kontakt z serwisem albo czekać i liczyć że w ciągu roku stare dane przedawnią i w końcu będzie używało nowych .
Dostępność aplikacji zwykle jest zależna od kraju konta Amazona i posiadanego IP.

Jak dla mnie takie zabawy ze zmianami regionu, kombinowanie z dzwonieniem po serwisie są po prostu bez sensu, łatwiej i szybciej zainstalować aplikacje ściągając ją z netu a potem tylko ręcznie aktualizować. To jedyna wada.
Odpowiedz
Dziękuję koledze że odpowiedź, niestety nie każda aplikacja pobrana ręcznie z netu chce się zainstalować na amazon stick, pojawiają się modyfikowane apki które działają po ręcznej instalacji, problem z amzon to HBO MAX, SkyShowmax które są dostępne w naszym kraju a nie można ich legalnie pobrać ze klepu i zainstalować . Generalnie po poszukiwaniach i pomocy kolegów na forach udało mi się to ogarnąć przy użyciu apki X-Plore.
Odpowiedz
Jakoś nie mam żadnego problemu na Fire Stick zai stalować jakichkolwiek aplikacji. Bez problemu uploaduje na stick aplikacje i instaluje.

Aplikacje są ale często ich nie widać przez ograniczenia systemu, wystarczy jako lancher użyć Wolfa.
Odpowiedz
REKLAMA:



Czy ktoś miał może taki problem ze nie może przejść etapu konfiguracji sticka amazon lite. W wyskakuje brak możliwości aktualizacji. [Obrazek: FDYEnLfl.jpg]

Może to problem regionu? Że w Polsce tego nie sprzedają?
Odpowiedz
Dzień dobry, mam taki kolejny temat-problem tym razem ze starym tv który nie obsługuje w pełni złącza HDMI i nie odtwarza dźwięku z aplikacji Viaplay zainstalowanej na Amazon Fire Stick, wszystko działa na każdym innym TV tylko na tym jednym nie, sprawdzane były inne kable , wszystkie ustawienia w TV i przystawce nic to nie dało, pytanie czy jakaś aplikacja mogłaby rozwiązać taki problem, może taka apka posiadałaby dużo więcej opcji konfiguracji dźwięku i obrazu, nadmienię że z ustawieniami obrazem tez na tym starym tv jest problem przez złącze HDMI i w różnych konfiguracjach menu na aplikacji Viaplay zmieniają się dostępne funkcje konfiguracji menu dostępu do zmiany języka , do napisów.
Odpowiedz
Ustaw wyjscie na FireTV w opcjach na stereo jak nie probowales. Inne aplikacje dzialaja? jak TV stary to moze byc problem z DD+. Ustawienie na sztywno stereo powinno pomoc.
Odpowiedz
Witam.
Czy ktoś doświadczył ostatnio u siebie problemów z działaniem HBO Max?
U mnie chyba powiązało zainstalowaną z zewnętrznego źródła aplikację HBO Max z aplikacja w sklepie Amazona - MAX, czyli nowym serwisem w który zmienia się HBO i który u nas jest jeszcze niedostępny.
Przy próbie uruchomienia HBO Max, uruchamiała się aplikacja MAX i miałem komunikat o nie udanym połączeniu z serwerem i aby zamknąć i ponownie uruchomić aplikację.
Odinstalowałem HBO Max, odinstalowałem i usunąłem z chmury aplikację MAX, po czym ponownie zainstalowałem HBO Max ze sklepu Aurora.
Teraz HBO Max działa, ale po jego instalacji nie pojawiła się jego ikona w pasku wyboru aplikacji. Można go jedynie uruchomić ze sklepu Aurora lub z menadżera aplikacji w systemie. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie nic nie dało.
Czy ktoś wie dlaczego jest ten problem i jak go rozwiązać?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości