26-04-2019, 09:01 PM
(26-04-2019, 07:31 PM)szybkikrk napisał(a): By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować. #
##############################################
LibreELEC (official): 9.0.1 (Generic.x86_64)
LibreELEC:~ # top -a
top: unknown option 'a'
Usage:
top -hv | -bcHiOSs -d secs -n max -u|U user -p pid(s) -o field -w [cols]
LibreELEC:~ # top -hv
procps-ng 3.3.12
Usage:
top -hv | -bcHiOSs -d secs -n max -u|U user -p pid(s) -o field -w [cols]
LibreELEC:~ # top
top - 19:29:07 up 17 min, 1 user, load average: 1.49, 1.64, 1.14
Tasks: 95 total, 3 running, 45 sleeping, 0 stopped, 0 zombie
%Cpu(s): 36.1 us, 20.0 sy, 1.3 ni, 42.4 id, 0.0 wa, 0.0 hi, 0.2 si, 0.0 st
KiB Mem : 1967920 total, 1082336 free, 155340 used, 730244 buff/cache
KiB Swap: 0 total, 0 free, 0 used. 1448772 avail Mem
PID USER PR NI VIRT RES SHR S %CPU %MEM TIME+ COMMAND
501 root 20 0 80340 4160 3760 R 100.3 0.2 17:23.63 atvclient
632 root 20 0 1363852 127332 47176 R 12.3 6.5 2:53.73 kodi.bin
84 root 20 0 0 0 0 I 0.7 0.0 0:01.41 kworker/u4:3-ev
213 root 20 0 0 0 0 I 0.7 0.0 0:01.59 kworker/0:3-eve
10 root 20 0 0 0 0 I 0.3 0.0 0:00.55 rcu_sched
71 root 20 0 0 0 0 I 0.3 0.0 0:00.66 kworker/1:2-eve
251 dbus 20 0 4652 3576 2988 S 0.3 0.2 0:00.20 dbus-daemon
607 root 20 0 130908 16056 10836 S 0.3 0.8 0:04.77 Xorg
1 root 20 0 89392 6072 4600 S 0.0 0.3 0:01.44 systemd
2 root 20 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:00.00 kthreadd
3 root 0 -20 0 0 0 I 0.0 0.0 0:00.00 rcu_gp
4 root 0 -20 0 0 0 I 0.0 0.0 0:00.00 rcu_par_gp
6 root 0 -20 0 0 0 I 0.0 0.0 0:00.00 kworker/0:0H-kb
8 root 0 -20 0 0 0 I 0.0 0.0 0:00.00 mm_percpu_wq
9 root 20 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:01.00 ksoftirqd/0
11 root 20 0 0 0 0 I 0.0 0.0 0:00.00 rcu_bh
12 root rt 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:00.00 migration/0
14 root 20 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:00.00 cpuhp/0
15 root 20 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:00.00 cpuhp/1
16 root rt 0 0 0 0 S 0.0 0.0 0:00.00 migration/1
Znalazłem taki post z tym że niestety nie jestem biegły w te klocki

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować.
Z tego co przeczytałem wnioskuje, że jest jakiś problem z tym atvclient ale co gdzie pozmieniać to już czarna magia

