28-12-2018, 06:06 AM
(26-12-2018, 03:53 PM)zwonko napisał(a): @peta18 dziękuję bardzo za opinie. Potrzebuje takich więcej.Spoko, ja na samym początku, kiedy kupiłem tego boxa, myślałem, że trafił mi się wadliwy egzemplarz bo strasznie mulił (zacinał się). Ale po wgraniu nowszego dedykowanego andka (dawno temu to było i był zwykły android, wgrałem najpierw modowanego Nexusa, ale Netflix chodził źle, więc wgrałem ATV od producenta) i zaczął chodzić normalnie. Pewnie jakby było 2gb ramu to byłoby dużo lepiej, ale nie narzekam. Jedyny zauważalny problem to netflix hd, ale to był bardzo miał problem, po prostu od czasu do czasu przycinał się obraz na początku filmu/serialu, później już było ok. Czasem brakowało synchronu dźwięku i obrazu na Netflixie lub pojawiał się inny błąd tej apki (ale to ogólny wina apki) i trzeba albo zresetować boxa albo go odłączyć od sieci na parę minut. Nigdy nie zaobserowowałem tego problemu na KODI (wyczka hbo, player), youtube czy np. MXPlayer.
Chce to sprzedać komuś znajomemu ale nie chce mu sprzedać czegoś co nie będzie za bardzo działać.