28-04-2019, 01:43 PM
(28-04-2019, 01:23 PM)janskarbowy napisał(a): TV Phillips,
2. Wyczyść pamięć internetową
Naciśnij przycisk "Ustawienia" na pilocie telewizora:
● Wybierz opcję [Wszystkie ustawienia] > [Sieć] >[Sieć przewodowa lub Wi-Fi] > [Wyczyść pamięć internetową] i naciśnij "OK" na pilocie.
● Wybierz [OK] i naciśnij "OK", aby potwierdzić.
● Przełącz telewizor w tryb gotowości. Odłącz wtyczkę zasilania telewizora i poczekaj minutę. Podłącz wtyczkę zasilania i uruchom telewizor.
● Sprawdź, czy wadliwa aplikacja działa poprawnie. Jeśli tak, gotowe!. Jeśli nie, przejdź do Kroku 3 "Zaktualizuj lub ponownie zainstaluj aplikację".
3. Zaktualizuj lub ponownie zainstaluj aplikację
Wykonaj następujące czynności, aby ponownie zainstalować / zaktualizować aplikację:
Odinstaluj aplikację
Naciśnij przycisk "Ustawienia" na pilocie telewizora:
● Wybierz [Wszystkie ustawienia] > [Ustawienia systemu Android] > [Urządzenie] > [Aplikacje] i naciśnij "OK" na pilocie.*
● Z listy aplikacji wybierz aplikację, której dotyczy problem i naciśnij "OK".
● Wybierz [Odinstaluj] i naciśnij "OK" na pilocie.
● Wybierz [OK] i naciśnij "OK", aby potwierdzić.
*W przypadku telewizorów, które nie zostały jeszcze zaktualizowane do Android O, wybierz: [Wszystkie ustawienia] > [Ustawienia systemu Android] > [Pamięć i resetowanie] > [Wewnętrzna pamięć współdzielona] > [Aplikacje]