07-01-2022, 07:09 AM
(06-01-2022, 11:55 PM)mopik napisał(a):Ja z nim piszę na Whatsapp i odpisuje bardzo szybko.(06-01-2022, 07:02 PM)kater napisał(a): Z Bisko brak kontaktuJakim kanałem próbowałeś się kontaktować? Na Telegramie jak pisałem po północy odpisał z rana po 9, jak później pisałem popołudniu odpowiedział natychmiast.
Wczoraj wieczorem napisałem mu podsumowanie drugiego dnia testowania (inny serwer niby) w którym opisałem to co wyżej, czyli że obraz lepszy na większości kanałów względem teleevidenie, lecz kanału sportowe to jakaś masakra, jakość kiepska oraz opóźnienie 1 min względem teleevidenie. To momentalnie mi odpisał coś takiego:
,,Thank you for your honest feedback, my friend! if you could give us the name channels that are faulty so we can forward the request to our engineer team! we are constantly working to improve our services, and your feedback will help us improve for sure specialy for our poland customers !,,
Teraz tylko pytanie czy to tylko zwykły bełkot czy faktycznie chcą być porządną firmą i będą coś z tym robić.
Ale tak jak pisałem już w moim przypadku kontakt wzorowy
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Podziękowali: MarBlo